Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dit een prachtige wagen. Die discussie over premiumwagen hierboven vind ik ongepast, skoda is tegenwoordig echt geen minderwaardig merk meer, hooguit bij wat - kortzichtige - mensen hebben nog altijd het beeld van vroeger, dat een skoda een minderwaardige auto uit het oostblok is.
@ BelgianR26: BelgianR26 heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
Latijn is een dode taal, en hoewel BDW heeft geprobeerd om ze weer tot leven te wekken, onderhoud ik liever de levende talen.
Mja, ze mag dan mss wel dood zijn, mij heeft het iig veel bijgebracht qua analytisch vermogen, geschiedenis en de kern van een aantal verwante moderne talen.
En in een ander topic word de man bewierookt om zijn perfect schakelen.
Blijkbaar is hij bekent op you tube.
Mogelijk, .... maar ik had al een ander filmpje gevonden van een acceleratietest met de DSG, en die is toch beduidend sneller in het opschakelen. Ben wel even de URL kwijt .. iemand ?
Comment