Ik zou voor DSG gaan Reno denk ik, mss kan een testrit soelaas brengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia RS (2013)
Collapse
X
-
Zeker en vast voor de DSG gaan! Je kan er manueel niet meer tegenop. Prachtige technologie. M'n vrouw heeft nog de oude 6 speed (ik denk dat het nu al 7 is?) en geloof me: je mist de manuele bak niet.
Versta me niet verkeerd he kerels. Ik vind zelf ook dat BMW belachelijk duur is. De RS is voor die prijs zeker en vast de betere keuze. Ben wel eens benieuwd naar wat meer user reviews hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenJa ik had ooit dsg nu terug een dubbele koppeling gelijkaardig en wil ook niets anders meer. Denk in de performance wagens nog steeds de dsg6 en de tragere modellen de dsg7 droge?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenZonet vlug nog even de RS TSI test gelezen in de laatste Autowereld. Zij zijn precies iets minder positief (tractie en wegligging).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIemand al op de hoogte van de eventuele saloncondities op een RS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIs fleet van zodra je auto voor beroepsdoeleinden aankoopt (dan wel) of veronderstelt dat een vloot in de strikte zin van het woord (zijnde meer dan x auto's) (dan niet)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtende verkoper zei tegen mij: voor fleetklanten maakt het salon niet zo veel verschil... jammer genoeg kan ik pas testrijden half januari, dus bestel ik al dan niet sowieso tijdens het salon
Comment
-
Wat ik niet begrijp is waarom de overbrenging van de dsg zo lang is.. foto's illustreren wat ik bedoel.
Ik had vroeger een golf V gti dsg en kan me herinneren dat die overbrenging totaal niet zo lang was.. kwam eerder in de buurt van de manuele rs versie..
skoda-octavia-rs-10-img.jpgskoda-octavia-rs-11-img.jpg
Kan iemand mij het gevoel beschrijven van herneming?
Comment
-
Za-li-ge bak. Kga toch mijn oor te luisteren leggen bij de dealer, langs het autosalon passeren en een testrit aanvragen. Ik zie hierin de ideale vervanger voor mijn Seat Altea XL (1.4TSI), niet dat ik daar ontevreden van ben... maar een beetje meer vermogen zou mij wel smaken.
Comment
Comment