Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou het kunnen dat dit samenhangt met de grote navi in combinatie met de park assist?

Comment

• zit er idd op

Comment

• Ik ben gaan testrijden in Kortenberg en als ik mij niet vergis had dat exemplaar toen ook die lijnen bij het achteruit rijden. En die had de grote navi en de park assist

Comment

• Er is idd sprake van een nieuwe optie (achteruitrijcamera) tot op heden is er alleen de sensoren of de park assist (automatisch inparkeren)
          op m'n Rs heb ik beide maar wel met de Amundsen en niet de Columbus (grote navi).
          Park assist werkt goed maar staat wel nog ver van de stoeprand , gebruik het zelden meer een gadget de parkeersensoren (met lijnen) werkt
          prima.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breacher Bekijk Berichten
            Dank u.
            Het is een metal Grey uitvoering geworden. (Was net te laat om nog te wijzigen in race blue) Verder is het de berline versie in tsi - dsg. Heb er het Black pack opstaan en verder de performance knop, verwarmde zetels, verwambare voorruit, canton audio systeem, Keyless entry, navi en de bijkomende led verlichting.
            Ben heel benieuwd als hij gaat toekomen
            Proficiat! Wat bedoel je met de bijkomende led verlichting? De voetenverlichting?

Comment

• Ja inderdaad.. De voetenverlichting :-)

Comment

• ik heb er zaterdag 2 irl gezien, was de eerste keer dat ik ze in het wild zag. Een witte combi in Oud-Heverlee en een zwarte hatch op de ring rond Brussel. De witte zag er goed uit, de zwarte iets te onopvallend. Ze staan echter echt wel hoog op hun poten.

Comment

• ...op de tijd ik op kaffee sigaretten sta te smoren passeerden er 3

Comment

• waarvan ééntje al minder hoog op zijn poten

Comment

• Ik heb er vorig weekend aan de nurburgring slechts 2 gezien, beiden combi's, een witte en een blauwe. Al rijdend viel de hoogte vrij goed mee vond ik.

Comment

• het verschil tss gewone en gewone en een rs is wel duidelijk
                        je begint de octavia trouwens erg veel te zien in het straatbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          Klopt is me ook al opgevallen.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            het verschil tss gewone en gewone en een rs is wel duidelijk
                            Het zijn dan ook goeie auto's. Correcte prijs en strak design. Zou wel enkel de combi nemen. De nieuwste sedan heeft zo een rare knik achteraan op de koffer en ben daar zo geen fan van.

Comment

• en platgeduwde achterlichten
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Mooie velgen en ook opvallende perso plaat:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Knap, aan mij stoort dat rood in de achterbumper wel.
                                  Zou gewoon zwart mogen zijn.

Comment

• Is in Dendermonde getrokken, Member Demaarten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                                      Knap, aan mij stoort dat rood in de achterbumper wel.
                                      Zou gewoon zwart mogen zijn.
                                      dat noemen ze de reflector
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Maakt ni echt uit wat het is, ik vind het ni zo mooi

Comment

• Denk er ook ernstig over na om een RS te gaan bestellen... De levertijd is echter :-( :-( :-(

Nu bestellen = levering oktober

Welke opties vinden jullie onmisbaar ? Ik denk nu de kleine GPS te bestellen, het RS Comfort Pack, 18", leder (twijfel ?)

Hoe zit het met het verbruik van de RS TDI ? Cijfers op papier zijn mooi, maar IRL ?

Ik zou na een tussenstop bij Mitsubishi, BMW en Volvo terug naar de VW groep overstappen...

Comment

Working...
                                          X