Zou het kunnen dat dit samenhangt met de grote navi in combinatie met de park assist?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia RS (2013)
Collapse
X
-
Er is idd sprake van een nieuwe optie (achteruitrijcamera) tot op heden is er alleen de sensoren of de park assist (automatisch inparkeren)
op m'n Rs heb ik beide maar wel met de Amundsen en niet de Columbus (grote navi).
Park assist werkt goed maar staat wel nog ver van de stoeprand , gebruik het zelden meer een gadget de parkeersensoren (met lijnen) werkt
prima.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breacher Bekijk BerichtenDank u.
Het is een metal Grey uitvoering geworden. (Was net te laat om nog te wijzigen in race blue) Verder is het de berline versie in tsi - dsg. Heb er het Black pack opstaan en verder de performance knop, verwarmde zetels, verwambare voorruit, canton audio systeem, Keyless entry, navi en de bijkomende led verlichting.
Ben heel benieuwd als hij gaat toekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje begint de octavia trouwens erg veel te zien in het straatbeeld2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet verschil tss gewone en gewone en een rs is wel duidelijk
je begint de octavia trouwens erg veel te zien in het straatbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenKnap, aan mij stoort dat rood in de achterbumper wel.
Zou gewoon zwart mogen zijn.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Denk er ook ernstig over na om een RS te gaan bestellen... De levertijd is echter :-( :-( :-(
Nu bestellen = levering oktober
Welke opties vinden jullie onmisbaar ? Ik denk nu de kleine GPS te bestellen, het RS Comfort Pack, 18", leder (twijfel ?)
Hoe zit het met het verbruik van de RS TDI ? Cijfers op papier zijn mooi, maar IRL ?
Ik zou na een tussenstop bij Mitsubishi, BMW en Volvo terug naar de VW groep overstappen...
Comment
Comment