Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• comfort pack? wat houdt dat in? 18" sowieso
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk Berichten
      Denk er ook ernstig over na om een RS te gaan bestellen...

Welke opties vinden jullie onmisbaar ? Ik denk nu de kleine GPS te bestellen, het RS Comfort Pack, 18", leder (twijfel ?)

Hoe zit het met het verbruik van de RS TDI ? Cijfers op papier zijn mooi, maar IRL
      Na 1100km zit ik met de TDI DSG op 6,7 maar na veel korte stadsritten.

Geen enkele optie is onmisbaar het is gewoon makkelijk of luxe, M'n topper is de bijverwaming en verwarmde voorruit gezien
      m'n wagen buiten op de oprit blijft staan, kleine navi heb ik spijt van gewoon traag, de gierigheid bedriegt de wijsheid ga voor de Columbus
      indien het budget het toelaat, black pack is louter smaak maar past bij het steel grey, leder heb ik ook maar denk dat er maar
      weinig koeien zijn voor gebruikt, kan ook niet voor die prijs, ACC is een leuke extra maar niet voor 100% vertrouwbaar,
      de 18 inch antraciet staan mooi maar bijna iedereen neemt ze.
      Ga vooreerst voor de DSG niet meer hoeven schakelen, zalig, misschien word ik wat luier door de leeftijd ;-)

Comment

• Na 1500 km en 2 mazoutbakken volgens boordcomputer 5,5 l/100km, uitgerekend 5,8 l.
        RS TDI DSG
        23 jan besteld, 8 april geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pajenova Bekijk Berichten
          Na 1500 km en 2 mazoutbakken volgens boordcomputer 5,5 l/100km, uitgerekend 5,8 l.
          RS TDI DSG
          23 jan besteld, 8 april geleverd.
          Dat was snel geleverd, ik heb besteld 22/11/13 afgehaald 08/04/14

Comment

• Was belooft voor juni/juli, op 1 april (geen aprilvis) tel gehad dat hij er was.
            Schijnbaar geluk gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              comfort pack? wat houdt dat in? 18" sowieso
              Is een pakket met

- keyless access
              - adaptive cruise control
              - verwarmde voorzetels
              - Klein reservewiel
              - metaalkleur

en nog enkele zaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pajenova Bekijk Berichten
                Was belooft voor juni/juli, op 1 april (geen aprilvis) tel gehad dat hij er was.
                Schijnbaar geluk gehad.
                Dat is echt snel! Er ziet precies wel geen lijn is, wat bizar is voor een dergelijke onderneming.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
                  kleine navi heb ik spijt van gewoon traag, de gierigheid bedriegt de wijsheid ga voor de Columbus
                  indien het budget het toelaat
                  Hoe slecht is slecht? Enkel wat traag of ook slechte routes/verkeersinformatie? Ik ben ook voor de Amundsen gegaan, maar als het zo slecht is moet ik misschien nog proberen wijzigen. Heb het systeem al eens getest in de Golf VII van mijn schoonzus en, voor zover echt vergelijkbaar, vond ik het al bij al meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk Berichten
                    Is een pakket met

- keyless access
                    - adaptive cruise control
                    - verwarmde voorzetels
                    - Klein reservewiel
                    - metaalkleur

en nog enkele zaken
                    dan zou ik dat nemen... de keyless access is echt wel leuk/handig. als er dan nog verwarmde zetels en een reservewiel bij zit... ik vind persoonlijk het colombussysteem top en zijn geld waard, kan niet vergelijkene met de amundsen natuurlijk.
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                      Hoe slecht is slecht? Enkel wat traag of ook slechte routes/verkeersinformatie? Ik ben ook voor de Amundsen gegaan, maar als het zo slecht is moet ik misschien nog proberen wijzigen. Heb het systeem al eens getest in de Golf VII van mijn schoonzus en, voor zover echt vergelijkbaar, vond ik het al bij al meevallen.
                      Gewoon heel traag in berekenen van routes en opstart, ook al een vastloper gehad,kaart stond ineens in Duitsland nabij Wolfsburg waar VW is gevestigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                        dan zou ik dat nemen... de keyless access is echt wel leuk/handig. als er dan nog verwarmde zetels en een reservewiel bij zit... ik vind persoonlijk het colombussysteem top en zijn geld waard, kan niet vergelijkene met de amundsen natuurlijk.
                        Kessy is ok maar jammer dat de achterdeuren geen sensoren hebben zoals de 508 is handiger want moet meestal eerst iets op de achterbank kwijt.
                        Wat vragen ze voor dat pakket want ik heb al die opties afzonderlijk genomen, er bestond in november geen z'n pakket.

Comment

• aan eigenaars van een octavia 3 : hebben jullie last van reflecties van het dashboard in de voorruit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            aan eigenaars van een octavia 3 : hebben jullie last van reflecties van het dashboard in de voorruit ?
                            Kan hier kort zijn neen

Comment

• ons pa zaagt erover, had hij met vorig model niet naar eigen zeggen

Comment

• 't is er, maar nu niet echt uitgesproken meer tegenover een andere wagen vind ik...
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• [QUOTE=Namaz;5333108]Is in Dendermonde getrokken, Member Demaarten?[/QUO

Neen hoor, het is niet de mijne. De mijne is nog steeds stock. En ik heb een normale nummerplaat .
                                  Maar ik had al van vrienden gehoord dat ze nog een blauwe in de buurt hebben zien rijden. Want ze dachten ook dat ik het was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    aan eigenaars van een octavia 3 : hebben jullie last van reflecties van het dashboard in de voorruit ?
                                    Nee, maar wel van het chromé kaderke rond de verluchting linkerkant dashboard ter hoogte van de linker buitenspiegel.

Comment

• dat is het, veranderen bitte skoda !

Comment

• vanochtend in Hoeilaart een steel grey hatch gespot. Toch wel een cool kleurke.

Comment

• Zou er dan toch nog een RS+ versie van komen ?
                                          A rumor has Skoda preparing to launch a more hardcore versions of its Octavia RS performance model next year to mark 40 years since the debut of the Skoda

280 Pk en een LSD .... dat wordt een hot station
                                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Working...
                                          X