Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk er ook ernstig over na om een RS te gaan bestellen...
Welke opties vinden jullie onmisbaar ? Ik denk nu de kleine GPS te bestellen, het RS Comfort Pack, 18", leder (twijfel ?)
Hoe zit het met het verbruik van de RS TDI ? Cijfers op papier zijn mooi, maar IRL
Na 1100km zit ik met de TDI DSG op 6,7 maar na veel korte stadsritten.
Geen enkele optie is onmisbaar het is gewoon makkelijk of luxe, M'n topper is de bijverwaming en verwarmde voorruit gezien
m'n wagen buiten op de oprit blijft staan, kleine navi heb ik spijt van gewoon traag, de gierigheid bedriegt de wijsheid ga voor de Columbus
indien het budget het toelaat, black pack is louter smaak maar past bij het steel grey, leder heb ik ook maar denk dat er maar
weinig koeien zijn voor gebruikt, kan ook niet voor die prijs, ACC is een leuke extra maar niet voor 100% vertrouwbaar,
de 18 inch antraciet staan mooi maar bijna iedereen neemt ze.
Ga vooreerst voor de DSG niet meer hoeven schakelen, zalig, misschien word ik wat luier door de leeftijd ;-)
kleine navi heb ik spijt van gewoon traag, de gierigheid bedriegt de wijsheid ga voor de Columbus
indien het budget het toelaat
Hoe slecht is slecht? Enkel wat traag of ook slechte routes/verkeersinformatie? Ik ben ook voor de Amundsen gegaan, maar als het zo slecht is moet ik misschien nog proberen wijzigen. Heb het systeem al eens getest in de Golf VII van mijn schoonzus en, voor zover echt vergelijkbaar, vond ik het al bij al meevallen.
- keyless access
- adaptive cruise control
- verwarmde voorzetels
- Klein reservewiel
- metaalkleur
en nog enkele zaken
dan zou ik dat nemen... de keyless access is echt wel leuk/handig. als er dan nog verwarmde zetels en een reservewiel bij zit... ik vind persoonlijk het colombussysteem top en zijn geld waard, kan niet vergelijkene met de amundsen natuurlijk.
Hoe slecht is slecht? Enkel wat traag of ook slechte routes/verkeersinformatie? Ik ben ook voor de Amundsen gegaan, maar als het zo slecht is moet ik misschien nog proberen wijzigen. Heb het systeem al eens getest in de Golf VII van mijn schoonzus en, voor zover echt vergelijkbaar, vond ik het al bij al meevallen.
Gewoon heel traag in berekenen van routes en opstart, ook al een vastloper gehad,kaart stond ineens in Duitsland nabij Wolfsburg waar VW is gevestigd.
dan zou ik dat nemen... de keyless access is echt wel leuk/handig. als er dan nog verwarmde zetels en een reservewiel bij zit... ik vind persoonlijk het colombussysteem top en zijn geld waard, kan niet vergelijkene met de amundsen natuurlijk.
Kessy is ok maar jammer dat de achterdeuren geen sensoren hebben zoals de 508 is handiger want moet meestal eerst iets op de achterbank kwijt.
Wat vragen ze voor dat pakket want ik heb al die opties afzonderlijk genomen, er bestond in november geen z'n pakket.
[QUOTE=Namaz;5333108]Is in Dendermonde getrokken, Member Demaarten?[/QUO
Neen hoor, het is niet de mijne. De mijne is nog steeds stock. En ik heb een normale nummerplaat .
Maar ik had al van vrienden gehoord dat ze nog een blauwe in de buurt hebben zien rijden. Want ze dachten ook dat ik het was
A rumor has Skoda preparing to launch a more hardcore versions of its Octavia RS performance model next year to mark 40 years since the debut of the Skoda
280 Pk en een LSD .... dat wordt een hot station
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment