Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• blauwe beschermplastiekjes hangen nog op de wiellogo's
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ze hebben me terug gemaild: "The article SK062013-003 is the rear silencer, the article SK062010-VSD ist the front silencer and the SK062010-VER is the connection pipe for the front silencer.

For more sporty sound you need the rear silencer and the connection pipe.

But you must know that the connection pipe is without a certificate."

Wat betekend dus, dat de connectie pijp niet gekeurd geraakt?? Ik heb gevraagd aan hun of je die rear silencer alsnog kan gekeurd krijgen op 1 of andere manier??

Comment

• U mag hem steeds met deze plastiekjes op mijn oprit komen plaatsen
        www.skodaforum.eu

Comment

• Wat is de levensduur van een originele uitlaat?
          www.skodaforum.eu

Comment

• Ik vermoed zeeeer lang, neen ik weet niet waarom dit belangrijk is? Het gaat om een meer sporty geluid aan de buitenkant...
            Last edited by ; 06/08/2014, 18:06.

Comment

• Het fox uitlaatsysteem voor de RS kan je hier horen. Wel niet zo een goeie opname. Hier vind je alvast een kleine clip op youtube.
              <span style="color: rgb(51, 51, 51); background-color: rgb(245, 245, 255);">

Comment

• Klinkt goed, ik hou van het 'geblazen' geluid.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Bij die silencers wordt wss gewoon uw einddemper vervangen door een wat luider exemplaar. Bij het vervangen van een volledige uitlaatlijn zorgt het echter niet enkel voor wat meer geluid, maar ook voor een lichte pk winst in de meeste gevallen

Comment

• Inderdaad. Dat had ik nu ook al ontdekt. Nu een goeie downpipe, het eerste deel van uw uitlaat, kost wel wat geld. En meestal is het dan ook best om een hermapping te doen bij zo een volledig nieuw uitlaatsysteem, wat dan weer "illegaal" is.

Enkel de einddemper en middendemper vervangen is nog "betaalbaar" en zorgt dan toch voor de sportievere klank, spijtig dat je waarschijnlijk niet echt nog geld gaat krijgen van je originele cat back

Comment

• Ja ik blijk hier soms topics te lezen, dan te vergeten dat ik eig niet op de laatste pagina zit. Dan een reactie post en achteraf zie van fuck, die vraag was al beantwoord :p

En klopt idd, remapping is dan vaak een goede oplossing. Bwa echt illegaal is het naar mijn weten niet, maar echt legaal is het dan ook weer niet :p

Comment

• Het is er eindelijk van gekomen om wat pics te posten.
                        Mijn RS-TSI, geleverd midden juli.

2014-08-02 20.22.46.jpg
                        2014-08-02 20.23.04.jpg
                        Last edited by ; 14/08/2014, 14:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredplanchet Bekijk Berichten
                          Het is er eindelijk van gekomen om wat pics te posten.

[ATTACH=CONFIG]105168[/ATTACH]
                          [ATTACH=CONFIG]105169[/ATTACH]
                          Ik vind dit knap en je ziet steeds meer wagens in deze kleuren.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik ben ook fan! Cosmic white metallic van Volvo gaat ook die richting uit

Comment

• Die kleur vraagt wel, vind ik persoonlijk, om een donkere velg.
                              2012 Opel Astra ST Ecoflex
                              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                Die kleur vraagt wel, vind ik persoonlijk, om een donkere velg.

Donkerder maar geen zwart denk ik.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Velgen in gunmetal grey en das inorde.

Comment

• Prachtig echt mooi zo'n 'vuilzakkengrijs'
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredplanchet Bekijk Berichten
                                      Het is er eindelijk van gekomen om wat pics te posten.

[ATTACH=CONFIG]105168[/ATTACH]
                                      [ATTACH=CONFIG]105169[/ATTACH]
                                      Kan het zijn dat ik je zien rijden heb in Massenhoven? Je reed richting snelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                        Die kleur vraagt wel, vind ik persoonlijk, om een donkere velg.
                                        Ik ben nogal old-skool daarin denk ik.
                                        Op een of andere manier doen donkere velgen mij soms aan de kermis denken.
                                        Ik weet niet waarom, en ik heb ook niets tegen kermissen of tegen mensen met donkere velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Kan het zijn dat ik je zien rijden heb in Massenhoven? Je reed richting snelweg.
                                          Zo ver heb ik me nog niet gewaagd met de RS.
                                          Ik begrijp vooral dat de Octavia RS ondertussen blijkbaar al wat meer in het straatbeeld verschijnt.

Comment

Working...
                                          X