Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is er eindelijk van gekomen om wat pics te posten.
Mijn RS-TSI, geleverd midden juli.
Verdorie net demijne maar is wel een TDI en met de antraciet velgen.
Leuke wagen maar heb spijt van de Amundsen, is gewoon weg lui, traag, sloom.
Had alle extra's van de Columbus niet nodig zodoende te gierig geweest.
Heel vermakelijk om daarmee rond te rijden op Engelstalig grondgebied. Tot wielrenners toe crossen achter u naar de parking.
Op een expresweg nen 5-reeks van de blauw-gele brigade gekruist die snel rechts(of is het links? :p)omkeert maakte om te komen zien. Jammer genoeg niet aan kant. Ik wou thans graag op de foto met die manne.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik vraag me af hoe het met de euro Ncap zit tov voetgangers :p. Met die camera's voor je neus zie je toch ook geen steek? Het zou me verwonderen dat die nog 248kmh haalt met die aerodynamica
Net gelezen in het Octavia 3 topic door Jocar hij verkrijgbaar wordt met de 2.0 tsi 230 pk genaamd ''RS230'' zoals de GTI performance + het sperdifferentieel van de GTI en Leon Cupra:
Net gelezen in het Octavia 3 topic door Jocar hij verkrijgbaar wordt met de 2.0 tsi 230 pk genaamd ''RS230'' zoals de GTI performance + het sperdifferentieel van de GTI en Leon Cupra:
Comment