komt er niet imho, teveel interne concurrentie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Octavia RS (2013)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenkomt er niet imho, teveel interne concurrentie
Comment
-
Als Skoda zijnde zou je net meer vermogen moeten leveren dan de concurrentie ( om mensen van bmw, Mercedes te verleiden) Skoda met 230pk is veel maar bij bmw is da gewoon een 328i'tje die dan nog een halve sec
Sneller aan de 100 zit
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenTheoretisch ik kan uit praktijk melden dat de x28i niet zooo geweldig rijdt en dat een golf gti in acceleratie niet moet onderdoen en die heeft op papier veel mindere waardes.
Hij is wel een seconde sneller naar de honderd dan een gti dacht ik?
Comment
-
Ja op papier die waardesin het echt haalt die dat echt niet, zou ongeveer even snel moeten zijn als mijn cupra of pakweg een megane rs, je pakt direct een paar lengtes op die wagen dus klopt er iets niet
heb al paar klanten en kennissen die hem zelfs verkocht hebben voor die reden & de zwakke sound & slechte loopcultuur. Dus puur op papier prachtig, veel power weinig verbruik, in de praktijk... Btw die kennissen hebben dan een 430d en 435i gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenJa op papier die waardesin het echt haalt die dat echt niet, zou ongeveer even snel moeten zijn als mijn cupra of pakweg een megane rs, je pakt direct een paar lengtes op die wagen dus klopt er iets niet
heb al paar klanten en kennissen die hem zelfs verkocht hebben voor die reden & de zwakke sound & slechte loopcultuur. Dus puur op papier prachtig, veel power weinig verbruik, in de praktijk... Btw die kennissen hebben dan een 430d en 435i gekocht
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb hier ergens een testverslag geschreven over m'n testrit met een 328i en 435i gc op dezelfde dag.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten
Mvg,
Sent from my One+ using Tapatalk=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Iemand die z'n rs besteld heeft met de 19'' xtreme velgen? Bij mijn plaatselijke dealer zijn ze enkel leverbaar als optie (kostprijs boven de 2000€) en niet af fabriek leverbaar. Ze willen dan ook de 18'' die er nu zullen op zitten bij levering niet terugnemen wanneer ik de 19'' velgen zou kopen. Wetende dat deze velgen in de kataloog van 2014 beschikbaar waren mits een opleg van +/- 500€ tov de standaard 17'' rs velgen en in 2015 volgens mijn dealer plots niet meer!
Ik stel mij hier toch vragen bij.
Hopelijk kan mij hier iemand bij helpen.
Groeten Bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart dw Bekijk BerichtenIemand die z'n rs besteld heeft met de 19'' xtreme velgen? Bij mijn plaatselijke dealer zijn ze enkel leverbaar als optie (kostprijs boven de 2000€) en niet af fabriek leverbaar. Ze willen dan ook de 18'' die er nu zullen op zitten bij levering niet terugnemen wanneer ik de 19'' velgen zou kopen. Wetende dat deze velgen in de kataloog van 2014 beschikbaar waren mits een opleg van +/- 500€ tov de standaard 17'' rs velgen en in 2015 volgens mijn dealer plots niet meer!
Ik stel mij hier toch vragen bij.
Hopelijk kan mij hier iemand bij helpen.
Groeten Bart
En onlangs stond er eentje buiten met die 19'ers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMss wat ver voor U, maar ga eens bij De Decker in Dendermonde langs, die verkoopt er wekelijks 2.
En onlangs stond er eentje buiten met die 19'ers.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
iddgarage de decker is top ! super vriendelijk en top service !
Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
Comment