Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia RS (2013)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vroeg in januari een offerte voor een RS TDI met DSG en wat opties en toen krijg ik 20 tot 24 weken als leveringstermijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Thx en goed om te horen van die leveringstermijn
      Proficiat met de aankoop. Mijn broer heeft vorige week ook getekend voor een RS, wel een 220. Bij hem is levertermijn ook juli maar volgens mijn andere broer, die bij skoda werkt, komen de meeste RSen veel vroeger binnen. Denk dat de verkopers nu express lange levertermijnen moeten opgeven door de leveringsproblemen van in het begin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
        Proficiat met de aankoop. Mijn broer heeft vorige week ook getekend voor een RS, wel een 220. Bij hem is levertermijn ook juli maar volgens mijn andere broer, die bij skoda werkt, komen de meeste RSen veel vroeger binnen. Denk dat de verkopers nu express lange levertermijnen moeten opgeven door de leveringsproblemen van in het begin.
        Dankje, ben wel blij dat ik niet super lang ga moeten wachten. Ik ga een leuke zomer tegemoet.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Dankje, ben wel blij dat ik niet super lang ga moeten wachten. Ik ga een leuke zomer tegemoet.
          Ze maar zeker! Buiten het feit dat ze retesnel zijn, heb je ook nog massa's ruimte en comfort.
          Heb je een manuele of de DSG gekozen?

Veel rijplezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten
            Ze maar zeker! Buiten het feit dat ze retesnel zijn, heb je ook nog massa's ruimte en comfort.
            Heb je een manuele of de DSG gekozen?

Veel rijplezier!
            Thx, heb een manuele genomen

Comment

• Hier ook eens proficiat wensen :p

Exterieur kleur en de velgen die je hebt gekozen is toppie....wordt een eye-catcher. :cool:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Hier ook eens proficiat wensen :p

Exterieur kleur en de velgen die je hebt gekozen is toppie....wordt een eye-catcher. :cool:
                Dankje Toere, zal idd niet erg onopvallend door het verkeer kunnen gaan

Comment

• @ Speedhunter, proficiat met de aankoop, maar waarom een combi als je dat toch nauwelijks gaat gebruiken?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    @ Speedhunter, proficiat met de aankoop, maar waarom een combi als je dat toch nauwelijks gaat gebruiken?
                    Ik ben dit gewoon en als het dan eens nodig is dan is dat wel handig. Heb ook al altijd een zwak gehad voor snelle breaks, mede omdat Audi vroeger z'n RS modellen quasi alleen maar in break uitbracht.

Comment

Ik ben dit gewoon en als het dan eens nodig is dan is dat wel handig. Heb ook al altijd een zwak gehad voor snelle breaks, mede omdat Audi vroeger z'n RS modellen quasi alleen maar in break uitbracht.
                      't ja, is uw keuze, persoonlijk zelf ooit een break gehad, maar nooit meer. Eens iedereen dat weet ben je verhuiswagen voor jan-en-alleman.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

't ja, is uw keuze, persoonlijk zelf ooit een break gehad, maar nooit meer. Eens iedereen dat weet ben je verhuiswagen voor jan-en-alleman.
                        ni overdrijven hé

toen ik mijn Trafic net had had kwamen ze dat soms es vragen, maar bij geen enkele van mijn breaks heb ik ooit de vraag gehad om te helpen verhuizen
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Eens iedereen dat weet ben je verhuiswagen voor jan-en-alleman.
                          Dat hangt dan toch enkel van jezelf af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            ni overdrijven hé

toen ik mijn Trafic net had had kwamen ze dat soms es vragen, maar bij geen enkele van mijn breaks heb ik ooit de vraag gehad om te helpen verhuizen
                            Met de Vivaro heb ik redelijk veel de vraag gekregen maar heb daar meteen korte metten mee gemaakt.
                            Met de breaks nooit.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                              Met de Vivaro heb ik redelijk veel de vraag gekregen maar heb daar meteen korte metten mee gemaakt.
                              Met de breaks nooit.
                              Ze hebben u gewoon niet graag
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

@ Speedhunter, proficiat met de aankoop, maar waarom een combi als je dat toch nauwelijks gaat gebruiken?
                                Hij wilt plek hebben voor als 'm een vriendin vind met klein kinderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Hij wilt plek hebben voor als 'm een vriendin vind met klein kinderen

Is dat geen ander member die vrouwen zoekt met kinders?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Bij een octavia is het ook gewoon zo dat een combi gewoon 1000 keer knapper is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                      Bij een octavia is het ook gewoon zo dat een combi gewoon 1000 keer knapper is.
                                      Idd volledig mee eens.

Comment

Idd volledig mee eens.
                                        Je ziet ook in de tweedehandsmarkt welk effect dit heeft. Er staat op autoscoot een RS sedan te koop, in principe hele interessante wagen qua kilometer en prijs, maar sedan en kleur (bompa)grijs zorgen dat deze quasi onverkoopbaar is.

Comment

• Die kwam ik nog niet tegen, wel deze.

Comment

Working...
                                          X