Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
zeker dat je niet aan het missen zijt met de i8?
edit: nee dus aangezien je net foto's gepost hebt :p
Voor zijn klasse vind ik die best geslaagd. Vergeleken met bvb een Nissan Leaf. Binnenin is het echt nog ruim (ook achterin). Zou eigenlijk graag eens met een i3 rijden om te weten hoe die rijdt.
De i8 is knapper natuurlijk, maar dat is ook een ander 'segment' natuurlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik kan je volledig volgen dat de i3 de mooiste in zijn segment is, het beste rijd en heel praktisch is.
dat de i3 je bakken vol plezier zal geven... als je van niks beter weet kan dat misschien wel nog zijn maar toch.
voor de looks alleen al zou ik afhaken maar das persoonlijk
Voor zijn klasse vind ik die best geslaagd. Vergeleken met bvb een Nissan Leaf. Binnenin is het echt nog ruim (ook achterin). Zou eigenlijk graag eens met een i3 rijden om te weten hoe die rijdt.
De i8 is knapper natuurlijk, maar dat is ook een ander 'segment' natuurlijk.
Hey ian
ik heb de wagen vandaag kunnen rijden tesamen met nog 8 andere hybride of electrische wagens, en kan zeggen dat hij er echt bovenuit stak
het interieur geeft stilstaand al een speciaal gevoel, zeker met het lodge interieurdesign wat ik persoonlijk prachtig vind, maar het is pas zodra je rijdt dat hij echt leuk wordt!
een acceleratie van 0 naar 100 in 7.2 seconden zegt je al mss wat, maar vooral de hernemingen, je wordt echt gelanceerd...en dan volledig geruisloos
Ik heb zelf ook graag de mooie brom van een benzine, maar als je dan vlak ervoorg gereden hebt in een 508 hybrid met dieselmotor, ga je dat ontbreken van geluid bij accelereren erg waarderen!
je moet eens langs de gge gaan en omeen testrit vragen, het is de moeite
dat de i3 je bakken vol plezier zal geven... als je van niks beter weet kan dat misschien wel nog zijn maar toch.
Daarvoor is hij in eerste instantie dan ook niet gemaakt he.
Ben trouwens zeker geen pro-elektrische wagens persoon, aangezien je nog altijd zeer veel elektriciteit (van kerncentrales) zal moeten opwekken.. maar da's een andere discussie.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik heb de wagen vandaag kunnen rijden tesamen met nog 8 andere hybride of electrische wagens, en kan zeggen dat hij er echt bovenuit stak
het interieur geeft stilstaand al een speciaal gevoel, zeker met het lodge interieurdesign wat ik persoonlijk prachtig vind, maar het is pas zodra je rijdt dat hij echt leuk wordt!
een acceleratie van 0 naar 100 in 7.2 seconden zegt je al mss wat, maar vooral de hernemingen, je wordt echt gelanceerd...en dan volledig geruisloos
Ik heb zelf ook graag de mooie brom van een benzine, maar als je dan vlak ervoorg gereden hebt in een 508 hybrid met dieselmotor, ga je dat ontbreken van geluid bij accelereren erg waarderen!
je moet eens langs de gge gaan en omeen testrit vragen, het is de moeite
Vind het interieur ook best geslaagd. Dashboard is best knap!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik heb de wagen vandaag kunnen rijden tesamen met nog 8 andere hybride of electrische wagens, en kan zeggen dat hij er echt bovenuit stak
het interieur geeft stilstaand al een speciaal gevoel, zeker met het lodge interieurdesign wat ik persoonlijk prachtig vind, maar het is pas zodra je rijdt dat hij echt leuk wordt!
een acceleratie van 0 naar 100 in 7.2 seconden zegt je al mss wat, maar vooral de hernemingen, je wordt echt gelanceerd...en dan volledig geruisloos
Ik heb zelf ook graag de mooie brom van een benzine, maar als je dan vlak ervoorg gereden hebt in een 508 hybrid met dieselmotor, ga je dat ontbreken van geluid bij accelereren erg waarderen!
je moet eens langs de gge gaan en omeen testrit vragen, het is de moeite
Onlangs eentje tegengekomen, reed mij gewoon los.
Kende de details niet van de wagen dus verschoot ik wel.
Daarvoor is hij in eerste instantie dan ook niet gemaakt he.
Ben trouwens zeker geen pro-elektrische wagens persoon, aangezien je nog altijd zeer veel elektriciteit (van kerncentrales) zal moeten opwekken.. maar da's een andere discussie.
ik kan je volledig volgen dat de i3 de mooiste in zijn segment is, het beste rijd en heel praktisch is.
dat de i3 je bakken vol plezier zal geven... als je van niks beter weet kan dat misschien wel nog zijn maar toch.
voor de looks alleen al zou ik afhaken maar das persoonlijk
Euhm, de toyota gt86 is onze huidige wagen, maar de mensen die ons kennen weten dat we nog wel meer leuks gehad hebben.
jij gaat beweren dat de i3 leuker is om mee te rijden dan de GT86?
Dat staat er niet, dus dat hoef je er ook niet van te maken.
Looks zijn voor mij ook van ondergeschikt belang. Anders zouden veel merken maar erg weinig auto's verkopen en andere merken gigantisch veel terwijl het net omgekeerd is. En vooral ook niet vergeten dat looks en beleving iets subjectief is. Sommige mensen rijden zelfs liever met een diesel dan een benzine... Brrr
Hoeveel zou een volle lading kosten ? Kan je het interieur voorverwarmen als hij nog aan het laadpunt hangt ? Al dan niet buiten. http://www.youtube.com/watch?v=fEEJl639KWE
Comment