Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die 'bangle' achtige motorkap blijft toch een beetje een raar zicht. Valt beter mee als het in 1 kleur is.
Die hierboven ziet er nog knap uit. US-sidemarkers
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het is dus een stadsauto van 35 a 40k als ik hier alles lees.
Op vakantie kan je er niet mee, op daguitstap ook niet. En als je wat afgelegen woont, bv maaseik - leuven of zaventem is het enkel reis en dan zit je met een probleem om terug te raken.
De zoveelste electrische wagen met een te kleine onrealistische actieradius.
Het is dus een stadsauto van 35 a 40k als ik hier alles lees.
Op vakantie kan je er niet mee, op daguitstap ook niet. En als je wat afgelegen woont, bv maaseik - leuven of zaventem is het enkel reis en dan zit je met een probleem om terug te raken.
De zoveelste electrische wagen met een te kleine onrealistische actieradius.
Maaseik-leuven 100km(enkel) , met range extender tot 300km. (dus geen probleem)
Laag zwaartepunt, instant vermogen (snel binnen het wettelijk kader), RWD met ietwat gladde bandjes... en innovatief en met ruimte. Zoals ik al zei dus. Zie al uit naar de testrit!
For the first full review of the new 2015 BMW i3, Jason Cammisa talks about the pluses, minuses, and ramifications of the small electric (and gasoline) vehicle.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
het artikel van de amerikaan: een journalist die blijkbaar gewoon is met pk monsters te rijden die op de baan plakken. Als ge de wagen gaat zien in de context waarvoor die dient, is strakke wegligging niet de prioriteit. Veilig en rustig rijgedrag wel.
Wat wel blijft pikken voor mij is de veel te hoge kostprijs zeker als ge het vergelijkt met een Nissan Leaf die qua rijbereik bijna even goed scoort. Als ge al ziet hoe weinig er daarvan rondrijden in België, gaat BMW daar heus geen verandering in brengen met dit model.
Ik denk wel dat 'm gelijk heeft dat de meeste mensen niet staan te wachten op zo'n elektrische auto. Als mensen toch zo'n wagen kopen, dan zal de drijfveer meestal toch het financiële zijn. Ok, er zullen het ook doen omwille van het milieu, maar dat zal volgens mij toch de minderheid zijn.
Zo'n i3 zal zeker niet iedereen kunnen dienen. Door de beperkte actieradius is deze i3 vooral voor mensen die korte afstanden doen, en die daarbij geen comfort nodig hebben. Ik denk dan aan mensen die in het stad wonen, of mensen die dit kopen als tweede wagen voor de vrouw om de kids naar school te brengen, naar de bakker te gaan en naar het werk te rijden. Echt 'de baan doen' is met zo'n i3 niet mogelijk.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Strak rijden ja... in feite hebben de meeste BMWs wat betreft balans redelijk veel onderstuur, alleen zal je dat met meer grip minder snel merken... maar voor mij moet ie wel "goed sturen", dwz je moet er iets mee kunnen aanvangen... zoals bij iedere BMW tot nu toe...
Ik denk wel dat 'm gelijk heeft dat de meeste mensen niet staan te wachten op zo'n elektrische auto. Als mensen toch zo'n wagen kopen, dan zal de drijfveer meestal toch het financiële zijn. Ok, er zullen het ook doen omwille van het milieu, maar dat zal volgens mij toch de minderheid zijn.
Zo'n i3 zal zeker niet iedereen kunnen dienen. Door de beperkte actieradius is deze i3 vooral voor mensen die korte afstanden doen, en die daarbij geen comfort nodig hebben. Ik denk dan aan mensen die in het stad wonen, of mensen die dit kopen als tweede wagen voor de vrouw om de kids naar school te brengen, naar de bakker te gaan en naar het werk te rijden. Echt 'de baan doen' is met zo'n i3 niet mogelijk.
Ziet er best vinnig uit ... vooral die hernemingen ....
Dat is bij alle elektrische auto's zo.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tzal zijn, de meeste elektrische wagens voelen vlot aan bij het aanrijden maat zodra je wat snelheid hebt voelt dat al veel platter aan. De i3 is gewoon vinnig lijkt me...
Comment