Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
    Tzal zijn, de meeste elektrische wagens voelen vlot aan bij het aanrijden maat zodra je wat snelheid hebt voelt dat al veel platter aan. De i3 is gewoon vinnig lijkt me...
    Ik heb al met vele electrische auto's gereden, en ja het zal zeker zijn!
    Ze zijn allemaal op die manier te rijden, dat komt gewoon omdat ze ten alle tijde veel koppel hebben.
    Alleen is het totaal niet de bedoeling om met een electrische wagen zo te rijden, want dan hou je amper 25% van de normale actieradius over.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

    Comment


    • Welke dan? Enkel Teslas ofzo? Want zo hernemen rond de honderd km/h doen niet veel andere, en ja, ik denk me redelijk veel te kunnen zien van op een filmpje, veel geoefend
      ST Cupra 290 PP - GT86+

      Comment


      • Het feit dat vele elektrische auto's begrensd zijn in topsnelheid zorgt er natuurlijk wel voor dat je er niet heel snel mee kan rijden.
        Maar hernemingen zijn bij alle elektrische auto's fenomenaal ivm gewone wagens.

        De elektrische Ford Focus waarmee ik gereden heb was toch wel een van de beste wat dat betreft.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

        Comment






        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment






          • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment






            • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment




              • Bron + meer foto's:
                [www.autokopen.nl]
                [motorshow.carview.yahoo.co.jp]
                [auto.mail.ru]
                [www.omniauto.it]
                [www.autowereld.com]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment






                • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • Net prijzen van de verschillende lines en opties gevonden : http://www.goingelectric.de/2013/07/...erausstattung/
                    Eens je daarin begint te wroeten prijst hij zichzelf wel uit de markt ....
                    Zaken zoals de warmtepomp, de verwarmde zetels en de laders hadden echt wel standaard gekund toch ?
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

                    Comment


                    • Vorige week onderstaande i3 tegengekomen in München:



                      Ik vond 'm beter meevallen dan op de foto's en deze oranje kleur stond 'm heel goed.
                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                        Zaken zoals de warmtepomp, de verwarmde zetels en de laders hadden echt wel standaard gekund toch ?
                        Warmtepomp is enkel relevant zonder Range extender. Verwarmde zetels zijn niet altijd nodig he (stof). De snellader kan je enkel gebruiken als je toegang hebt tot een geschikt laadpunt, velen zullen deze 's nachts laden in de garage en die lader nie nodig hebben...
                        En tis natuurlijk een BMW, voor goedkope opties kan ik u Ford aanraden
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                          Warmtepomp is enkel relevant zonder Range extender. Verwarmde zetels zijn niet altijd nodig he (stof). De snellader kan je enkel gebruiken als je toegang hebt tot een geschikt laadpunt, velen zullen deze 's nachts laden in de garage en die lader nie nodig hebben...
                          En tis natuurlijk een BMW, voor goedkope opties kan ik u Ford aanraden
                          WP : kan idd enkel zonder de rangeextender, maar waarom niet std op full electric ?
                          Verwarmde zetels zijn zeker nuttig zelfs bij stof : het warmtegevoel krijg je veel sneller en effecienter dan heel de ruimte op te warmen.
                          Enfin ... het zijn zo twee extra's die eigenlijk standaard hadden gemoeten vind ik ....
                          Dat het een beamer is weet ik ook wel, ik rijd er met een ... maar om echt door te breken met de i3 ... misschien maar het is nipt zonder overheidsinbreng
                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

                          Comment


                          • Zalig, die bandenmaten:

                            19 inch lichtmetalen i light wielen Turbine (styling 42
                            voor 5J x 19 / banden 155/70 R19, achter 5½J x 19 banden 175/60 R19


                            Comment


                            • De meningen over het rijgedrag en grip lijken ook verdeeld :

                              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

                              Comment


                              • Vermoedelijk hangt het ervan af welke auto je er net voor hebt gereden... Dat zal fijn sturen voor wat het is - beter dan een blik op de bandjes werpen doet vermoeden, maar tis geen sportkar natuurlijk...
                                Beetje zoals de meeste BMW rijders niet door hebben dat hun auto meer onderstuurd dan pakweg een Ford...
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

                                Comment


                                • Deze week op de radio gehoord dat er dit jaar nog maar 40 elektrische auto's verkocht werden in België. Dat belooft voor de nieuwe i3...
                                  freude am fahren

                                  Comment


                                  • 40? Wat is dat, 0,15 promille van de totale verkoop? In Noorwegen, het land van de olie, zitten ze aan 3,5%...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

                                    Comment


                                    • prachtig stuur

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                        Beetje zoals de meeste BMW rijders niet door hebben dat hun auto meer onderstuurd dan pakweg een Ford...
                                        Ik dacht al dat het aan mij lag
                                        Hopelijk is het niet in alle BMW's zo erg als in de 1 Cabrio, ik snap echt niet waarom dat ding overal zo bejubeld wordt het onderstuur fnuikt het plezier en boezemt niet echt vertrouwen in. Is het bij een 3 ook zo aanwezig?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Ik dacht al dat het aan mij lag
                                          Hopelijk is het niet in alle BMW's zo erg als in de 1 Cabrio, ik snap echt niet waarom dat ding overal zo bejubeld wordt het onderstuur fnuikt het plezier en boezemt niet echt vertrouwen in. Is het bij een 3 ook zo aanwezig?
                                          Simpelweg op te lossen: vooraan Vorschlag Camber plates steken zodat je meer negatief camber kan instellen. De voorste wielen staan 'te recht'.
                                          En ja, die cabrio weegt 200kg meer dan de coupe (1600-1700 kg dacht ik)... zoveel massa wil natuurlijk rechtdoor gaan...

                                          Ik rijd met een 1-coupe en idd, er is wel wat onderstuur aanwezig, maar dan moet je toch al redelijk heftig rijden om dat te voelen (ik had er enkel last van op een trackday), en als het je echt zo stoort, zo oplossing hierboven...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X