Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVooral voetgangersveiligheid die slecht is, niet goed voor een fluisterstille auto...
Comment
-
Het rolgeluid van de banden is voor mij toch altijd luid genoeg om die auto's te horen.
En was het ook niet de bedoeling dat die auto's onder een bepaalde snelheid een geluid moesten maken?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet rolgeluid van de banden is voor mij toch altijd luid genoeg om die auto's te horen.
En was het ook niet de bedoeling dat die auto's onder een bepaalde snelheid een geluid moesten maken?
Voorlopig nog geen kunstmatig geluid, lijkt me ook erg... kunstmatig. En gegarandeerd gaan er weer pippos zijn die daar weer een mogelijkheid in zien om hard op te vallen....ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenAan lage snelheid zullen die smalle bandjes nauwelijks genoeg lawaai maken om merkbaar te zijn voor een verstrooide voetganger in een stad waar er constant wel iets geluid maakt...
Voorlopig nog geen kunstmatig geluid, lijkt me ook erg... kunstmatig. En gegarandeerd gaan er weer pippos zijn die daar weer een mogelijkheid in zien om hard op te vallen....lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenAan lage snelheid zullen die smalle bandjes nauwelijks genoeg lawaai maken om merkbaar te zijn voor een verstrooide voetganger in een stad waar er constant wel iets geluid maakt...
Voorlopig nog geen kunstmatig geluid, lijkt me ook erg... kunstmatig. En gegarandeerd gaan er weer pippos zijn die daar weer een mogelijkheid in zien om hard op te vallen....
Wat dat geluid betreft, de Nissan Leaf zou dat dus wel al moeten hebben. Van de andere electrische auto's weet ik het niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende M's van BMW hebben ook kunstmatig geluid en das voor show dus waarom zou het dan erg zijn om kunstmatig geluid toe te voegen om hoorbaar te zijn?ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenAls men zo'n lelijke auto rijdt, kan je je eigen geen autoliefhebber meer noemen want het trekt op niks.
Ik kijk altijd raar op als je zo een hondslelijke oude Primera ziet met recent kenteken. Wat denken die mensen dan? Van "allez kga me een auto kopen" en komen dan met zoiets aan...
Het is niet omdat je budget krap is, dat je dan maar een lelijke auto moet kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenAls men zo'n lelijke auto rijdt, kan je je eigen geen autoliefhebber meer noemen want het trekt op niks.
over smaken en kleuren kan je niet discussieren, ik vind het vooral ook een speciaal design, niet hetzelfde als mooi.
Maar tonnen, bakken, camions vol rijplezier! En dat vind ik dan als autoliefhebber belangrijker dan het feit of je hem nu wel of niet mooi vindWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenSprak de smax bestuurder lol
over smaken en kleuren kan je niet discussieren, ik vind het vooral ook een speciaal design, niet hetzelfde als mooi.
Maar tonnen, bakken, camions vol rijplezier! En dat vind ik dan als autoliefhebber belangrijker dan het feit of je hem nu wel of niet mooi vind
Echt waar, Gij moogt de prius club joine want zelfs zo'n elektrische i3 mag daarbij horen.
Comment
-
Alsof jij je hier niet belachelijk maakt door altijd maar die S-max als DE auto zit op te hemelen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJa, dat zei ik? Is er iets mis dat ik een S-max rij? Ziet er duizenden keren beter uit. Jij praat over tonnen, bakken rijplezier. Kom je daar afgescheurd met je i3. Mensen zullen je in't gezicht uitlachen. Ofnee ze zullen wegrennen want ze vrezen voor hun leven.
Echt waar, Gij moogt de prius club joine want zelfs zo'n elektrische i3 mag daarbij horen.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Als je enkel Ford als het enige echte merk kan appreciëren, ben je ook verre van een autoliefhebber.
Ik heb de i3 op de BMW Fan Day gezien en vond het een zeer knap bakje!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Als je enkel Ford als het enige echte merk kan appreciëren, ben je ook verre van een autoliefhebber.
Zijt ge daar zeker van? Dan heb jij niet al mijn berichten gelezen die ik op AF heb gepost.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
edit: nee dus aangezien je net foto's gepost hebt :plets have some more member berries
Comment
Comment