Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i3
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Die i3 zie ik hier in de buurt vaak rijden. Tja schilde dus veel vennootschappen in de buurt. Gedoemd bedrijfswagentje. Veel te duur voor de doorsnee particulier.
Die LED lichten verblinden als de pest. Zeker als ze met die automatische grootlicht functie rijden die zogezegd tegenliggers niet zou verblinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie i3 zie ik hier in de buurt vaak rijden. Tja schilde dus veel vennootschappen in de buurt. Gedoemd bedrijfswagentje. Veel te duur voor de doorsnee particulier.
heb gisteren op de bmw site voor de lol een i3 geconfigureerd. beetje aangekleed kwam ik al snel aan 44.000 euro ... was wel effe slikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenheb gisteren op de bmw site voor de lol een i3 geconfigureerd. beetje aangekleed kwam ik al snel aan 44.000 euro ... was wel effe slikken.Last edited by BertVS; 11/01/2015, 15:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtende i3 kan je huren bij Dockx voor 85 euro
http://www.dockx.be/nl/huur-verhuur/bmw-i3/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk snap niet wat daar aan slikken is. Ga de wagen eens bekijken in de toonzaal en je begrijpt de prijs volgens mij. Configureer eens een Tesla, of een Nissan Leaf/Opel Ampera.
ah bon. dan zal ik anders denken dan u over wat ik zou moeten krijgen voor 44.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenah bon. dan zal ik anders denken dan u over wat ik zou moeten krijgen voor 44.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBlijkbaar. Ik vergelijk met de rest van de markt, en dan is die prijs blijkbaar niet zo onlogisch. De wagen is goed afgewerkt, en electrische auto's zijn nu eenmaal duurder. De enige wagens die min of meer vergelijkbaar zijn, is de A3 e-tron en de golf GTE , en die ongeveer kosten evenveel.
akkoord. maar zolang er naast elektrische auto's ook wagens met een conventionele aandrijving worden aangeboden, gaan ze ook met elkaar vergeleken worden. en dan vind ik die 44k d'er tien teveel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenakkoord. maar zolang er naast elektrische auto's ook wagens met een conventionele aandrijving worden aangeboden, gaan ze ook met elkaar vergeleken worden. en dan vind ik die 44k d'er tien teveel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenZet er dan een alfa c4 naast, is ook uit carbon.
zal ik doen van zodra ze de alfa produceren met een achterbank en ge vier man kunt meepakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenzal ik doen van zodra ze de alfa produceren met een achterbank en ge vier man kunt meepakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDan zal hij nog iets duurder worden en is de i3 een koopje...
ok. begrepen. dank u.
Comment
-
Het zal niet 1 enkele alternatieve technologie zijn , maar denk wel dat het vooral elektrisch zal zijn . Iedereen heeft een tankstation thuis . En elentriek kan je op veel manieren duurzaam maken .
Wij gaan kijken voor een Leaf en leggen zonnepanelen om 15000 km jaarlijks te dekken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBlijkbaar. Ik vergelijk met de rest van de markt, en dan is die prijs blijkbaar niet zo onlogisch. De wagen is goed afgewerkt, en electrische auto's zijn nu eenmaal duurder. De enige wagens die min of meer vergelijkbaar zijn, is de A3 e-tron en de golf GTE , en die ongeveer kosten evenveel.
Comment
-
hetgeen ik spijtig vind aan de I3 is dat ze er veel technologie en design hebben ingestoken . Maar dat hij amper of zelfs minder ver komt dan de concurrentie .
Speciaal ontwikkelde manier voor de monocoque uit CF te maken , terwijl de Leaf ook helemaal nieuw is en gewone technieken gebruikt worden . De I3 niet verder komt met dezelfde capaciteit batterij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDe auto die volledig vergelijkbaar is, is de e-Golf en die kost evenveel als de i3.
Maar voor de gewone i3 is de e-golf absoluut de meest logische, inderdaad
Comment
Comment