Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarschijnlijk zo veel vraag naar dat ze het toch gedaan hebben??
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• hoe meer ik dat ding zie rijden hoe lelijker ik hem vind :p
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        hoe meer ik dat ding zie rijden hoe lelijker ik hem vind :p
        Couldn't agree more.

Comment

• Ik vind de i3 en i8 nog de meest interessante BMW's, de rest vind ik dodelijk saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Ik vind de i3 en i8 nog de meest interessante BMW's, de rest vind ik dodelijk saai.
            i5 ?
            zal ook wel een interessant ding zijn

Comment

• Ziet er op deze render ook al beter uit dan de rest van het BMW gamma.
              Alleen heb ik ergens gelezen dat de Hoofd designer van de BMW i serie niet meer bij BMW werkt.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Ik vind de i3 en i8 nog de meest interessante BMW's, de rest vind ik dodelijk saai.
                    Vind een 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7 nog steeds prachtige wagens met de juiste motorisatie en kleur.

Comment

• mooie stormtrooper, lijkt me ook verlaagd. Ben wel niet kapot van die velgen, anderzijds, bij een i3 hoef je die ook niet schoon te maken.

Comment

• BMW will boost i3's range: http://www.autonews.com/article/2016...oost-i3s-range

Comment

• Toevallig iemand een idee wat de gangbare kortingen momenteel zijn (particulier)?
                          nu met de range van "300"km (ik ga er van uit dat dit 210-220 in het echt is) en nog steeds een premie van 4500 euro, eerste jaren geen verkeersbelasting (en geen BIV) begint het al wat interessanter te worden ... alleen het uiterlijk, tja, daar moet ik mij nog wat over kunnen zetten
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                            Toevallig iemand een idee wat de gangbare kortingen momenteel zijn (particulier)?
                            nu met de range van "300"km (ik ga er van uit dat dit 210-220 in het echt is) en nog steeds een premie van 4500 euro, eerste jaren geen verkeersbelasting (en geen BIV) begint het al wat interessanter te worden ... alleen het uiterlijk, tja, daar moet ik mij nog wat over kunnen zetten
                            Lijk deze hierboven,vind ik het toch niet mis eerlijk gezegd,en mss kan dit wel de opvolger voor Madam haar cabbie worden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                              Toevallig iemand een idee wat de gangbare kortingen momenteel zijn (particulier)?
                              Tussen de 6 en 8 % op de volledige prijs moet lukken. De eventuele overnameprijs kan meer opbrengen.

Comment

• Zeker ook eens over de grens gaan zien.

Comment

• NEUER BMW I3 94AH: ERSTE FAHRT, ENTSPANNUNG IM NEUEN BMW I3.

Mindestens 200 Kilometer Reichweite soll der neue BMW i3 94 Ah haben, wir durften das verbesserte Elektroauto mit verbessertem Akku-Paket schon fahren.

Comment

• Comment

• Supercapacitors Technology Breakthrough Could Bring New Era in EV Development. http://www.autoevolution.com/news/su...t-113593.html#

Comment

• DREI JAHRE IM BMW I3 - IM ZWEIFEL EINFACH WEITERFAHREN, verfasst am 07.01.2017
                                        Drei Jahre BMW i3. Zeit, einmal über Alternativen nachzudenken.
                                        Doch die sind trotz allgemeinen Batteriefortschritts für unseren Autoren Michael Specht nicht in Sicht.

Drei Jahre BMW i3. Zeit, einmal über Alternativen nachzudenken. Doch die sind trotz allgemeinen Batteriefortschritts für unseren Autoren Michael Specht nicht in Sicht.

Comment

• Comment

Working...
                                          X