Nog een paar achtergebleven pics gevonden,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
mooi jocar! zelf geen fan van de GLA maar ze zien er goed uit. misschien enkel wat jammer dat ze er nog de comand NTG4.5 in proppen terwijl de NTG5 er nu toch al een hele tijd is en zoveel meer te bieden heeftlets have some more member berries
Comment
-
Merci jongens!
Met dat comand systeem heb ik totaal geen ervaring, ik mag hopen dat het toch wel goed zal werken. Het is wel zo als ik zelf geconfigureerd had en de navigatie module er niet gratis bijgekregen had dat ik mij een goeie TomTom aangeschaft had. Ik las deze week dat de ingebouwde autonavigatie bij de meeste merken hopeloos verouderd is ten opzichte van de betere draagbare toestellen.
Een stockauto kan je niet zelf configureren en moet je pakken zoals 'm is natuurlijk. Nu, ik ben toch wel tevreden met de opties hoor, alleen had ik zelf wel het 'keyless go' genomen, ik was dat nu gewoon bij mijn Sportage en aan die aut. kofferopening had ik dan weer geen geld gegeven. Tja, ieder zijn goesting héEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
wel om je een idee te geven, de nieuwe C, S en CLA shooting brake hebben de COMAND NTG5, de huidige E, CLA, A, GLA, vorige C,... hebben de NTG4.5
ik zit ook met de NTG4.5 en die werkt heel goed vind ik. op vlak van navigatie totaal niet te klagen maar als je online wilt gaan is het een ramp en de NTG5 heeft meer extra en fancy tooltjes
met de NTG4.5 kan je wel flitspalen enzo in de navigatie stekenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwel om je een idee te geven, de nieuwe C, S en CLA shooting brake hebben de COMAND NTG5, de huidige E, CLA, A, GLA, vorige C,... hebben de NTG4.5
ik zit ook met de NTG4.5 en die werkt heel goed vind ik. op vlak van navigatie totaal niet te klagen maar als je online wilt gaan is het een ramp en de NTG5 heeft meer extra en fancy tooltjes
met de NTG4.5 kan je wel flitspalen enzo in de navigatie stekenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBedankt voor de uitleg! Ze hebben mij verteld dat ik mijn navigatie binnen de 60 dagen 1 keer gratis kan updaten, ik heb nog veel opzoekwerk denk ik, ben benieuwd
mijn zus is er tevreden van.. en als een vrouw ergens geraakt met ne gps is het volgens mij een goed ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je in een gla zicht op de neus ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenjij hebt zowieso niet de command navigatie maar de becker map pilot.. prima systeem doet zijn werk maar is niet het van het..
mijn zus is er tevreden van.. en als een vrouw ergens geraakt met ne gps is het volgens mij een goed dingEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenEnige wat ik jammer vind aan die manuele bakken op A/B/GLA 200/220cdi is dat je echt voelt dat ze geknepen worden in de 1ste en 2de versnelling..
Voor de rest vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden..Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet volledige koppel wordt niet vrijgegeven in 1 en 2, om de aandrijflijn te beschermen en johnies te behoeden voor te veel wielspinEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenZal amper tot niks schelen.
GLA 136 pk = 10 sec naar 100
Q3 140 pk = 9,9 sec naar 100
X1 143pk = 9,6 sec naar 100
Beetje slim schakelen en je merkt er niks van.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je in een gla zicht op de neus ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment