Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo, de eerste wasbeurt zit er ook op.

Auto is heel geruisloos en zacht, start-stop begin ik ook stilaan gewoon te worden, heel tevreden!

Donderdag gaan ze mijn banden uitbalanceren

Weet iemand waar die achteruitcamera zich bevindt? Het werkt wel goed maar ik vind de camera niet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Knappe kar, vooral die uitlaten staan 'm wel goed. Start/stop geraak ik na zelfs vijf jaar nog niet gewoon. Als ik de wagen start is dat het eerste wat ik doe, die start/stop afzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Knappe kar, vooral die uitlaten staan 'm wel goed. Start/stop geraak ik na zelfs vijf jaar nog niet gewoon. Als ik de wagen start is dat het eerste wat ik doe, die start/stop afzetten.
        Thanks!

Tja, dat start-stop, ik heb ondertussen geleerd dat ik het niet meer moet uitschakelen en de motor toch blijft draaien, trucje met de koppeling en de rem, het lukt ondertussen vrij goed. Ik ben toch niet van plan de motor vaak stil te leggen hoor, heb zo mijn twijfels over de duurzaamheid van het systeem.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Camera bij mij onder de chrome strip boven de nr plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Weet iemand waar die achteruitcamera zich bevindt? Het werkt wel goed maar ik vind de camera niet
            Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
            Camera bij mij onder de chrome strip boven de nr plaat.
            Ik denk bij elke GLA...
            Bevindt zich daar ook het handvat niet?
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• of klapt hij miss in en uit (tegen het vuil worden) zodat je hem telkens niet ziet als je he gaat zoeken (en hij waarschijnlijk niet met draaiende motor in achteruit staat)?

Comment

• Klapt inderdaad in. Dus bij stilstand ga je hem niet zien zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Ik denk bij elke GLA...
                  Bevindt zich daar ook het handvat niet?
                  Neen El Greco, ik heb een E, geen GLA vandaar.

En blijkbaar is het systeem dus anders dan bij mij, vast camera'tje, klapt niet in.

Comment

• Merci voor de info mannen!

Comment

• Camera zit links van het handvat.

Klapt inderdaad in. Wel handig, op 1,5 jaar de CLA nog geen spatje vuil op de lens gekomen.
                      Je moet dus niet verwachten dat je ooit de lens moet reinigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Knappe kar, vooral die uitlaten staan 'm wel goed. Start/stop geraak ik na zelfs vijf jaar nog niet gewoon. Als ik de wagen start is dat het eerste wat ik doe, die start/stop afzetten.
                        je volgende heeft automaat, en dan werkt de s/s nog een pak logischer en onvoelbaar-der

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                            Camera zit links van het handvat.

Klapt inderdaad in. Wel handig, op 1,5 jaar de CLA nog geen spatje vuil op de lens gekomen.
                            Je moet dus niet verwachten dat je ooit de lens moet reinigen.
                            Nice! Dat probleem had ik bij de Sportage vaak, een vuile lens.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Google is je beste vriend, hoe kon ik het vergeten, thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              je volgende heeft automaat, en dan werkt de s/s nog een pak logischer en onvoelbaar-der
                              Net niet. Aan elk kruispunt waar je moet wachten, al is het maar 2 sec, valt de motor uit. Heel erg irritant, zeker aan drukke kruispunten. Daarmee staat de start stop in de E enkel maar aan aan rode lichten en spoorwegovergangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Net niet. Aan elk kruispunt waar je moet wachten, al is het maar 2 sec, valt de motor uit. Heel erg irritant, zeker aan drukke kruispunten. Daarmee staat de start stop in de E enkel maar aan aan rode lichten en spoorwegovergangen.
                                Same here, ik heb ondertussen al een automatisme om die start-stop onmiddellijk na het starten uit te schakelen.

Comment

• je kan je dealer altijd vragen om dat te deactiveren he, met de xentry developer is dat amper 30sec werk
                                  lets have some more member berries

Comment

ik ben oud geboren, en de jakkel wordt ook al wat ouder
                                    ik ben een aarzelende smart-boite gewoon in sommige omstandigheden...een automaat + s/s is er nix tegen vergeleken, akkoord er zal altijd wel eens een moment zijn dat die fractie van een sec irritant overkomt, maar dat weegt niet op tegen het nutteloos draaien van een verbrandin gsmotor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik ben oud geboren, en de jakkel wordt ook al wat ouder
                                      ik ben een aarzelende smart-boite gewoon in sommige omstandigheden...een automaat + s/s is er nix tegen vergeleken, akkoord er zal altijd wel eens een moment zijn dat die fractie van een sec irritant overkomt, maar dat weegt niet op tegen het nutteloos draaien van een verbrandin gsmotor
                                      Ik heb eens gehoord dat start stop pas begint te besparen na 45 seconden. Doordat de auto weer moet opstarten verbruik je meer dan dat je hem laat draaien voor die enkele seconden. Geen idee of het klopt. Ik zet start stop enkel aan als ik weet dat ik even (rode lichten ed) moet wachten. Niet omdat ik 5 seconden moet aanschuiven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        je kan je dealer altijd vragen om dat te deactiveren he, met de xentry developer is dat amper 30sec werk
                                        Weer een goeie tip bij, goed dat ik dat weet, voorlopig heb ik het niet nodig maar moest ik het ooit beu worden..., thx

Comment

Ik heb eens gehoord dat start stop pas begint te besparen na 45 seconden. Doordat de auto weer moet opstarten verbruik je meer dan dat je hem laat draaien voor die enkele seconden. Geen idee of het klopt. Ik zet start stop enkel aan als ik weet dat ik even (rode lichten ed) moet wachten. Niet omdat ik 5 seconden moet aanschuiven.
                                          motorstop loont vanaf 3 sec, af en toe de bluts met de buil

Comment

Working...
                                          X