Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerste lange rit zit er op, ding rijdt fantastisch en dan dat verbruik, zonder er echt op te letten en met nog 5km file erbij
En dan is 'm nog niet eens ingereden, 1000km ondertussen. Mijn Sportage had minstens een liter meer nodig tijdens dit soort ritten.
Deze ook nog tegengekomen in de buurt van Bielefeld,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Nee dat niet, maar ik veronderstel toch dat het juist is want als ik de 'nog te rijden afstand' bekijk klopt het wel. er gaat maar 50 liter in en hij geeft op dit moment nog bijna 600 km aan. De kmstand op de foto was de eindstand van vandaag.
Ik zal het morgenavond weten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Inderdaad, je voelt wel dat de motor zwaarder is en ook stiller, hij draait slechts 2000 toeren bij 120km/h. Versnellingen zijn ook iets langer gespreid, bij de Kia ging ik sneller naar 6de maar die had het dan ook moeilijker boven de 130 km/h als je doorduwde. Ik heb effe de 160 km/h aangetikt maar snel losgelaten wegens inrijperiode maar je voelt duidelijk dat hij nog heel wat overschot heeft.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Zoveel verschil gaat daar niet meer opzitten imo. Als je ziet wat een evolutie dat die motor gemaakt heeft in pakweg 10 jaar, mijn 200 CDI Sportcoupe was van 2005 en verbruikte gewoon 2 liter meer. Hier mogen veel 1,6 dieseltjes echt wel een puntje aan zuigen hoor
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Hoewel velen hier problemen hebben met het schermpje op het dashbord ben ik er wel erg over te spreken. Vroeger moest ik altijd neerkijken en verloor ik soms het zicht op de weg maar dit staat echt ideaal om toch nog contact met het verkeer te houden. Het oogt misschien niet zo mooi maar voor mij is het echt een verademing qua bediening en overzicht.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Inderdaad, je voelt wel dat de motor zwaarder is en ook stiller, hij draait slechts 2000 toeren bij 120km/h. Versnellingen zijn ook iets langer gespreid, bij de Kia ging ik sneller naar 6de maar die had het dan ook moeilijker boven de 130 km/h als je doorduwde. Ik heb effe de 160 km/h aangetikt maar snel losgelaten wegens inrijperiode maar je voelt duidelijk dat hij nog heel wat overschot heeft.
Die B180 van mijn moeder (de 1790CC versie) tikt ook zonder problemen de +200 op de teller aan. Zijn goeie blokken!
Kan die wel 200 (op GPS)?
Volgens Autoweek kan die maar max 190...
Op een vlak stuk (niet bergaf) zou de max snelheid door Mercedes aangegeven nog wel goed kloppen.
Hier is het max op papier 220, getest op vlak stuk: 220.
Hoewel velen hier problemen hebben met het schermpje op het dashbord ben ik er wel erg over te spreken. Vroeger moest ik altijd neerkijken en verloor ik soms het zicht op de weg maar dit staat echt ideaal om toch nog contact met het verkeer te houden. Het oogt misschien niet zo mooi maar voor mij is het echt een verademing qua bediening en overzicht.
daar gaat het niet om, mercedes kon het voordien wel mooi inbouwen terwijl het scherm op dezelfde ooghoogte zat als die i-pad
daar gaat het niet om, mercedes kon het voordien wel mooi inbouwen terwijl het scherm op dezelfde ooghoogte zat als die i-pad
Mij stoort het niet, het werkt in ieder geval perfect.
Ik mis alleen het keyless go zoals bij mijn Sportage, ik betrap mij erop dat mijn sleutel diep in mijn broekzak zit telkens ik plaatsgenomen heb en wil starten, dat is weer wennen natuurlijk...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Zoveel verschil gaat daar niet meer opzitten imo. Als je ziet wat een evolutie dat die motor gemaakt heeft in pakweg 10 jaar, mijn 200 CDI Sportcoupe was van 2005 en verbruikte gewoon 2 liter meer. Hier mogen veel 1,6 dieseltjes echt wel een puntje aan zuigen hoor
je 200 cdi was de oude om 646, met een vierkante 88 x 88 architectuur, deze is een kompleet nieuwe motor met exact even veel cc maar anders bekomen - boring 83 op een lange slag van 99 mm - waardoor hij erg graag laag in de toeren zit en erg vroeg zijn koppel geeft
je 200 cdi was de oude om 646, met een vierkante 88 x 88 architectuur, deze is een kompleet nieuwe motor met exact even veel cc maar anders bekomen - boring 83 op een lange slag van 99 mm - waardoor hij erg graag laag in de toeren zit en erg vroeg zijn koppel geeft
Ach zo, als ik jou niet had hé bobo, thx voor de info alweer, wat een kenner..., ik dacht echt dat het een evolutie van die eerste was, waarschijnlijk door dezelfde inhoud
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment