Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Gelukkig houden de toegenomen kopers en liefhebbers niet veel rekening met jouw mening
    ja ze winnen bij bepaalde doelgroepen terrein maar of dat trouwe MB klanten zullen worden is twijfelachtig, ondertussen begint het trouwe clienteel te morren.
    daimler heeft dan ook eerlijk toegegeven dat ze kwantiteit prioriteit geven de komende jaren
    lets have some more member berries

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      ja ze winnen bij bepaalde doelgroepen terrein maar of dat trouwe MB klanten zullen worden is twijfelachtig, ondertussen begint het trouwe clienteel te morren.
      daimler heeft dan ook eerlijk toegegeven dat ze kwantiteit prioriteit geven de komende jaren
      Of ze zich dat gaan aantrekken, hun verkoop zit in de lift en het is toch dat wat telt tegenwoordig, iig ik vind het prachtig wat ze tegenwoordig produceren en blijkbaar ik niet alleen, smaken verschillen nu eenmaal
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ja ze winnen bij bepaalde doelgroepen terrein maar of dat trouwe MB klanten zullen worden is twijfelachtig, ondertussen begint het trouwe clienteel te morren.
        daimler heeft dan ook eerlijk toegegeven dat ze kwantiteit prioriteit geven de komende jaren
        Het trouwe clienteel heeft toch nog keuze zat? Een C/E/S kan nog steeds klassiek worden uitgerust zonder al te veel hippe franjes.

        Comment


        • #24




          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Het trouwe clienteel heeft toch nog keuze zat? Een C/E/S kan nog steeds klassiek worden uitgerust zonder al te veel hippe franjes.
            de FL E en de W205 C tonen toch anders, dan krijg je enkel nog de CLS en S die in de oude vertrouwde lijn blijven
            lets have some more member berries

            Comment


            • #26
              Mooi vergelijk,

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #27
                Een A die een ietsje pietsje hoger op zijn poten staat.
                Dit is geen auto zoals een X1 of Q3, maar wel vergelijkbaar met een V40 Cross Country.
                Veel cosmetica dus en daar houdt het dan ook mee op.

                Comment


                • #28
                  Knap, had ik niet gedacht te zeggen want ik ben geen liefhebber van dit type auto's.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    de FL E en de W205 C tonen toch anders, dan krijg je enkel nog de CLS en S die in de oude vertrouwde lijn blijven
                    De nieuwe C zal volledig in lijn liggen met de nieuwe S, de E-facelift blijft met klassieke grill een erg klassieke wagen imo & kopers van een CLS reden vroeger hoofdzakelijk Jaguar, BMW & Audi, dus hier zou ik je nog gelijk kunnen geven.

                    Comment


                    • #30
                      Op de foto's hierboven vind ik hem echt prachtig. Mercedes is goed bezig.

                      Comment


                      • #31




                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          ja ze winnen bij bepaalde doelgroepen terrein maar of dat trouwe MB klanten zullen worden is twijfelachtig, ondertussen begint het trouwe clienteel te morren.
                          daimler heeft dan ook eerlijk toegegeven dat ze kwantiteit prioriteit geven de komende jaren

                          MB is een bedrijf, geen hobbyclubje van puristen.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

                          Comment


                          • #33
                            Weet er iemand hoeveel de zithoogte verschilt met die in de A?

                            Comment


                            • #34
                              ik 'hoop' toch een cm of 13, dat ie de vorige a zijn rijplezier evenaart

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik 'hoop' toch een cm of 13, dat ie de vorige a zijn rijplezier evenaart
                                Reken eerder maar op tussen de 3 en 5 cm aan de foto's te zien.

                                Comment


                                • #36
                                  Inside, the GLA adopts a significantly higher driving position than the A-class’s. The seat height in the A-class is 276mm and in the GLA it is 549mm.

                                  New £25k compact Merc SUV to take on the Range Rover Evoque; GLA is fourth model from firm's MFA platform

                                  Comment


                                  • #37
                                    dubbel

                                    Comment


                                    • #38
                                      kan er eig niet goed aanuit de gla is maar 6 cm hoger, en vlg uk-site zou stoelhoogte tov a dus zo maar ff 27 cm hoger zijn

                                      zouden die britten een rekenfout met inches hebben gemaakt, of klopt info niet

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        kan er eig niet goed aanuit de gla is maar 6 cm hoger, en vlg uk-site zou stoelhoogte tov a dus zo maar ff 27 cm hoger zijn

                                        zouden die britten een rekenfout met inches hebben gemaakt, of klopt info niet
                                        Moeilijk te zeggen op foto maar 27 cm lijkt wel wat te veel te zijn, het is wel zo dat de zithoogte van de huidige A met 178mm is verlaagd tov het vorige model.


                                        The five-seat, five-door hatch rides on a 2699mm wheelbase and measures 4292mm in length, 1780mm in width and 1433mm in height. Front track is 1553mm and the rear track 1552mm, or 1542mm and 1541mm on A 250 Sport variants. Compared to the out-going version, the new A-Class’ centre of gravity is some 40mm lower, the seat height an impressive 178mm lower.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Had zelf ooit gelezen dat de b 13cm lager zat tov vorig model, dus zit die 4 hoger dan de a

                                          Comment

                                          Working...
                                          X