Hij doet inderdaad nauwelijks onder voor zijn Renault broertje Megane.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenHij doet inderdaad nauwelijks onder voor zijn Renault broertje Megane.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Vraagje, zijn er nog MB rijders die dit verwarming-verluchtingssysteem (zie foto's) hebben? Om de zoveel tijd (minuten) hoor ik daar beneden een geklik alsof er een thermostaat of zoiets aanspringt, is dat normaal? Heb ik nog bij geen andere auto gehoord. Iemand?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmercedes chauffages maken lawaai, ze zuchten en kreunen
kun jij je dat niet meer herinneren ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenDe thermotronic hoort je toch niet.
Geen kliks, zelf het blaasgeluid is niet merkbaar.
Ik was het eigenlijk al gewoon tot een vriend er mij vorige week attent op maakte en zei dat het niet normaal is.
Toch bedankt om dit te melden want nu weet ik waar ik aan toe ben, gelukkig geen haast bij. Hopelijk kennen ze het probleem want het is weer zoiets waarbij geduld kan nodig zijn om het op te merken, als je bij de dealer komt doet 'm het waarschijnlijk juist nietEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs zo'n thermotronic veel beter dan een thermatic?Het is in ieder geval geen automatische airco, mocht wel voor die prijs
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenthermatic is met standkachel
Thermotronic heeft een digitaal display en kost 617 euro extra:
Standkachel is een optie apart, genaamd "Programmeerbare aanvullende verwarming met afstandsbediening" en kost 1.512 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenJa, thermotronic is de automatische airco, thermatic de manuele airco.
Neem die optie voor in uw volgende wagenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenJa, thermotronic is de automatische airco, thermatic de manuele airco.
Neem die optie voor in uw volgende wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenZe zijn beiden automatisch je hoeft enkel de gewenste temp aan te duiden, een manuele airco os wanneer je gewoon warm/koud kan laten blazen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment