Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.
With a standard climate control it is possible to select the desired temperature for the whole car, and manually choose air conditioning, flow circuits, and so on. With Thermotronic, there is an automatic mode, in which only the temperature needs to be selected, and the climate control decides how to achieve it in the best way (AC is turned on if necessary, airflow circuits adjusted, recerculation selected if needed). Also there are two zone temperature selection (driver and front passenger) possible.
Thermotronic enables the temperature to be controlled separately for driver and passenger. Using sensors to account for external factors such as sunshine, air quality and humidity, THERMOTRONIC keeps temperatures at the specified levels at all times.
A powerful air-conditioning compressor is responsible for cooling the vehicle interior quickly and efficiently. Sensors continuously monitor the interior temperature, the temperature of the air flowing from the vents, the air humidity, as well as the intensity and the angle of sunlight. A pollutant sensor monitors carbon monoxide and nitrogen oxide concentrations outside the vehicle. Should pollutant levels rise rapidly, the air recirculation flap is closed automatically.
Tot zover de verschillen zeker?
Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.
alle geluk zit bij benz de hele veiligheidssanteboetiek erop, waar bij de rest tot het verplicht was door eu gewacht moest worden op zaken als esp en abs
er is nix mis met een gewone airco, maar ik snap wel dat eens je een auto-airco gewoon bent de stap terug lastig is, alhoewel niet zo voor mij
Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.
Kan ik alleen maar beamen hoe zot ik ook van het merk ben, hun prijzenpolitiek is Scheisse, geldt ook wel voor de andere 2 Duitse toppers. Soms lijkt het wel of de mensen willen opgelicht worden, door de dealers op kop met hun ongegeneerde prijzen. Gelukkig is iedereen vrij om voor een ander merk te kiezen want liefde is soms blind
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
With a standard climate control it is possible to select the desired temperature for the whole car, and manually choose air conditioning, flow circuits, and so on. With Thermotronic, there is an automatic mode, in which only the temperature needs to be selected, and the climate control decides how to achieve it in the best way (AC is turned on if necessary, airflow circuits adjusted, recerculation selected if needed). Also there are two zone temperature selection (driver and front passenger) possible.
Thermotronic enables the temperature to be controlled separately for driver and passenger. Using sensors to account for external factors such as sunshine, air quality and humidity, THERMOTRONIC keeps temperatures at the specified levels at all times.
A powerful air-conditioning compressor is responsible for cooling the vehicle interior quickly and efficiently. Sensors continuously monitor the interior temperature, the temperature of the air flowing from the vents, the air humidity, as well as the intensity and the angle of sunlight. A pollutant sensor monitors carbon monoxide and nitrogen oxide concentrations outside the vehicle. Should pollutant levels rise rapidly, the air recirculation flap is closed automatically.
Tot zover de verschillen zeker?
Ik denk het wel, bedankt! Nu alleen de reden van het geklik nog weten
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
alle geluk zit bij benz de hele veiligheidssanteboetiek erop, waar bij de rest tot het verplicht was door eu gewacht moest worden op zaken als esp en abs
er is nix mis met een gewone airco, maar ik snap wel dat eens je een auto-airco gewoon bent de stap terug lastig is, alhoewel niet zo voor mij
Klopt.
De reden ligt voor de hand: moest esp en abs etc niet standaard zijn zouden er meer mensen zijn die deze "onzichtbare" opties niet zouden nemen dan er nu mensen zijn die automatische airco, metaalkleur etc niet nemen. De veiligheidsopties zijn dus "verplicht" te nemen en te betalen, en de rest willen de meeste mensen sowieso, gaat Mercedes van uit, dus die laten ze betalen. Dubbel winst.
Blijkbaar zit er zelfs standaard geen auto airco een op A/GLA AMG.. dat vind ik echt wel erover. Ik kan dat niet meer missen.
Op een nieuwe Mégane van 15k zit dat standaard al op..
je weet toch ook dat per land de standaard opties verschillen he?
koop je hier een AMG of high end engine model zit je stock met xenon, full leather seats, COMAND, etc
in de states kan je vb een AMG kopen die even kaal is als de optieloze C180 hier
in de states kan je vb een AMG kopen die even kaal is als de optieloze C180 hier
Zouden ze hier ook beter doen en dan een eerlijke prijs vragen voor de opties, nu heb je alleen maar ingewikkelde pakketten waarin 2 zaken zitten die je moet hebben en 2 die je dan weer helemaal niet nodig hebt. En wij klanten slikken dat maar allemaal, maja, ze verkopen toch als zoete broodjes, het zal hun dus worst wezen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
je weet toch ook dat per land de standaard opties verschillen he?
koop je hier een AMG of high end engine model zit je stock met xenon, full leather seats, COMAND, etc
in de states kan je vb een AMG kopen die even kaal is als de optieloze C180 hier
Comand zit niet standaard op een AMG, althans toch op de A/GLA niet
En @ die automatische airco .. lijkt me echt wel manueel hoor. Auto airco is toch altijd met display?
Comment