2x een OM651 hier en ik krijg die toch niet onder 5.5L/km en zit nu zelfs op 6.5 met de C en 6.1 met de E
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten2x een OM651 hier en ik krijg die toch niet onder 5.5L/km en zit nu zelfs op 6.5 met de C en 6.1 met de EEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat zijn de bandenmaten van allebei ?
met de oude 220 scheelde het bijna een halve liter tss 195/15 en 225/16Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDaar twijfel ik niet aan, hoewel ik de eerste melding kreeg nadat ik 5 minuten ervoor een pauze ingelast had, opnieuw stoppen leek mij dus niet opportuun, nadat ik met OK de melding verwijderde kreeg ik dan na ongeveer 15 minuten de melding telkens opnieuw. Zal dus wel wat gezwalpt hebben
Buiten het lampje dat bij een te dichte afstand op de voorligger oplicht krijg ik ook heel af en toe een geluidsmelding, weet ook niet waarom, is dat bij een bruuske stuurbeweging ofzo, snap er de ballen van
Dan kan het zijn dat de auto denkt dat je te snel nadert op een voorligger of object.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenIs de geluidsmelding een vlakke piep, vaak in combinatie met het 'te dicht op de voorligger'-lampje?
Dan kan het zijn dat de auto denkt dat je te snel nadert op een voorligger of object.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenamai das huge...op de s staat 235/17Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenja beiden wel gechipt en twinturbo
banden zijn ook op beiden 225 voor en 245 achterEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZal zeker met het chippen te maken hebben dan, ze zeggen vaak dat een gechipte auto ook minder verbruikt maar dat geloof ik toch niet.
bij ecotuning kan dat best wel maar dan zal je zeker geen vermogenwinst hebben.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZal dat zijn dan, kan kloppen. Thx Snapshot, jij hebt mij al goed geholpen met tips en raad
Let alleen op als je de piep krijgt en er is eigenlijk geen probleem.
Op moment dat hij piept, zet hij de remfunctie al klaar.
Als je de rem nog maar aanraakt, bepaalt de auto zelf hoe hard te remmen om niet tegen 'het obstakel' te rijden.
Gevolg: je hangt met je gezicht tegen de voorruit
Op een kleine 50 000 km heeft die functie al veel geholpen, maar heb er soms ook al op gevloekt.
Zeker bij 'berekende' risico's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenWelcome
Let alleen op als je de piep krijgt en er is eigenlijk geen probleem.
Op moment dat hij piept, zet hij de remfunctie al klaar.
Als je de rem nog maar aanraakt, bepaalt de auto zelf hoe hard te remmen om niet tegen 'het obstakel' te rijden.
Gevolg: je hangt met je gezicht tegen de voorruit
Op een kleine 50 000 km heeft die functie al veel geholpen, maar heb er soms ook al op gevloekt.
Zeker bij 'berekende' risico's.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende om 651 van de gla zal ook al wel een evolutie zijn, daarom niet in de cijfers maar er wordt ongetwijfeld contenu aan gesleuteldEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlijkt me weinig logisch, meer vermogen en je toerental gaat bij een gelijkaardige snelheid niet naar beneden.
bij ecotuning kan dat best wel maar dan zal je zeker geen vermogenwinst hebben.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het uiteindelijke resultaat van de trip, 5,1 l/100 km, bij geen van mijn voorgaande auto's ooit gereed gekregen. Dit is niet het gevolg van er echt op te letten, er zaten in Duitsland best wel hoge snelheden tussen. In Polen gaat het uiteraard niet zo snel vooruit.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment