Cola over zwabberen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk BerichtenCola over zwabberenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk BerichtenOok (te) agressieve velgenreiniger kan dit veroorzaken. Ik zou trouwens opletten met allerlei middeltjes zomaar erover te kappen. Het zou jammer zijn moest hierdoor de zwarte lak van je velgen aangetast worden.
Ik stel nu vast op de foto's van vorige maand dat het toen al te zien was blijkbaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...en oude benzen hun klauwen roestten ook al hoor, alleen zaten daar (put)deksels over om nog maar te spreken over de restEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik heb ze gisteren ingesmeerd met WD40, dat product is voor alles goed blijkbaar, aan 1 kant is de roest al zo goed als verdwenen. Ik denk als ik nog een paar keer insmeer dat het verdwenen is. Zou fijn zijn, toppie!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik heb een paar jaar terug een zilver vernislaag over mijn remklauwen gesmeerd. doet wonderenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmorgen rijd ik een manuele (kijk er al tegenop 200 cdi), ik heb al met een auto-250 gereden lang geleden
er heeft een dronken kerel tegen zus haar auto gezeten en die is gaan lopen maar auto laten staanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes vind ik 1 van de leukste om manueel te rijden.
Roerstokje kan je met 1 vinger bedienen. Klikt mooi in de versnellingen.
Koppeling grijpt smeuig, maar nog altijd met genoeg gevoel aan.
Tegendruk van de pedaal is ook niet moordend (in de file).
Niet elk merk is zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneigenlijk mag drl niet meer worden uitgeschakeld, is verplicht intussen...maar stand schakelaar op 0 en het wordt donker steeds gaan de dimlichten branden
DRL moeten op het voertuig staan, maar gebruik is niet verplicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenDRL moeten op het voertuig staan, maar gebruik is niet verplicht!
de wet zegt duidelijk dat je niet de mogelijkheid mag hebben deze on/off te zetten en op wagens sinds nieuwer dan 2011 zijn DRL's verplicht fabrieks aflets have some more member berries
Comment
Comment