Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVoor zo'n zware bak en dito motor vind ik dat nog veel straffere cijfers dan in mijn geval, toppie!
volgens mij weet bobo niet dat zijn motor meer dan 1400 toeren mag draaien :plets have some more member berries
Comment
-
Die wasbeurt zit er ondertussen ook weer op, was dringend nodig. Wat een delicate kleur, alles zie je op zwart, om gek van te worden. Wel mooi maar never again!!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZwijg stil, ik heb de mijne nog maar een week, en ik denk er al hetzelfde over ;-)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvolgens mij weet bobo niet dat zijn motor meer dan 1400 toeren mag draaien :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOla, met wat rij jij nu, Peugeot weg, dat moet ik ergens gemist hebben?Topic gevonden ondertussen, very nice!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag hier Gdansk een klein deukje in mijn dak laten verwijderen, ik werd nerveus van er altijd naar te kijken, was recht in mijn zicht.
Heb ik bij ons nog niet meegemaakt, een leuke vriendelijke 26 jarige hielp mij verder. Echte kunst imo want je ziet er niks meer van en dat alles voor de economische prijs van 22€. Je zou er zelf een bluts inkloppen om te kunnen langsgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHahaha, iemand heeft er genoten van het "ontblutsen"....daar zou je idd 22€ voor over hebben.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenEn wààr is dat juist in Gdansk?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjij oude romeinse snoeperEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenToch liever iets dat rijmt op snoeper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenParacommandotroeper?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment