Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goeie vraag! En waarom zijn wij hier ook nog gek van zo'n blik?
Dat kunde niet uitleggen denk ik. Altijd geweest en dat groeit er blijkbaar niet snel uit. Dat blauwe katern van de Autogids en de Autogids zelf is quasi mijn dagelijkse leesvoer op 't WC .
Jammer dat ze die dikke jaarboek (hoe noemde dat 'Autotest'?) niet meer uitbrengen. Daar had je lang plezier aan en gaf je een mooi overzicht van de verschillende modellen. Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker het wordt om alle modellen te kennen.
Dat kunde niet uitleggen denk ik. Altijd geweest en dat groeit er blijkbaar niet snel uit. Dat blauwe katern van de Autogids en de Autogids zelf is quasi mijn dagelijkse leesvoer op 't WC .
Jammer dat ze die dikke jaarboek (hoe noemde dat 'Autotest'?) niet meer uitbrengen. Daar had je lang plezier aan en gaf je een mooi overzicht van de verschillende modellen. Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker het wordt om alle modellen te kennen.
Heb ze liggen vanaf 90. Mijn schoonvader had ze vanaf de eerste, toen het nog kleine boeken waren. Hij vroeg of ik ze wou en ben zo stom geweest nee te zeggen. Hij heeft ze weggesmeten. Heb er nog spijt van.
Heb ze liggen vanaf 90. Mijn schoonvader had ze vanaf de eerste, toen het nog kleine boeken waren. Hij vroeg of ik ze wou en ben zo stom geweest nee te zeggen. Hij heeft ze weggesmeten. Heb er nog spijt van.
Hier ook, elk jaar een nieuw exemplaar in mijn nachtkastje. Heb ze verdorie allemaal weggegeven, net als mijn oude Autogidsen, jaren een abbo op gehad in de 80's
Maja, als een mens alles moet blijven bijhouden wordt het huis te klein
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Hahaha, ik flikker al met mijn lichten op de insecten in de zomer zodat ze zouden wegblijven, jouw suggestie is nu toch even teveel gevraagd
Mooi wel! Maar dit was toch mijn eerste en laatste zwarte auto. Een nachtmerrie voor een Pietje Precies
Ja k weet het. Hier ook voor de eerste keer ne zwarte auto. Minste krasje zie je en hij ziet er quasi altijd vuil uit. Zelfs in de zomer ligt er stof op na een uurtje.
Ja echt he. Ik ga altijd naar de carwash, maar alles is er nooit af als ik buiten kom. Duurt altijd nog een paar weken na het seizoen vooraleer ze carwash proper zijn. Zou hem nu ook eens moeten laten wassen, maar heeft weinig nut precies. Zal voor de kerstvakantie zijn...
Comment