Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, was nog helemaal verpakt met plastiek enz. van binnen. Binnenkort komen de all-seasons banden erop en wordt 'm aflever klaar gemaakt, zal dan eens betere foto's maken. Kon wel met een 220CDI 4 matic rijden maar ik moet geen proefrit want ik weet hoe een Benz rijdt, jij toch ook hé bobo?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
vlg mij zijn zelfs veel nnc's gewoon nieuwe wagens met de teller verder gedraaid
Dat denk ik niet hoor. De dealers, en dat is ook zo bij andere merken, worden gewoon verplicht om al die stockauto's af te nemen en natuurlijk zitten ze dan tegen eindejaar met een hoop overschot. Volgens de verkoper raken ze die allemaal gemakkelijk kwijt, ik heb er toch mijn twijfels over.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Dat denk ik niet hoor. De dealers, en dat is ook zo bij andere merken, worden gewoon verplicht om al die stockauto's af te nemen en natuurlijk zitten ze dan tegen eindejaar met een hoop overschot. Volgens de verkoper raken ze die allemaal gemakkelijk kwijt, ik heb er toch mijn twijfels over.
Verkoperspraat he. Als ge ze bezig hoort verkopen ze allemaal gemakkelijk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De stock GLA's, kreeg ze niet allemaal op de foto maar ik schat een stuk of 25
Er wordt dus nog fameus geproduceerd vooraleer ze die aan de man kunnen brengen.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Er wordt dus nog fameus geproduceerd vooraleer ze die aan de man kunnen brengen.
Nu begrijp ik dat er overal geknoeid wordt met de verkoopcijfers, ze zetten ze gewoon af bij de dealers en trek uwe plan. Moest 'm eigenlijk ook nog dit jaar inschrijven maar dat wou ik niet. Na veel vijven en zessen volstaat het dat 'm eind dit jaar betaald is en kan ik 'm begin volgend jaar inschrijven
Als ik een auto koop, er niet mee rijdt en alleen maar naar kijk ben ik toch ook niet verplicht om die in te schrijven
Comment