![](http://www.seniorennet.be/Pages/Thuis_op_internet/Verkleinen_foto_tempdir/15f9m8dE-1416675621-3d391604df2a2ee5a7b4ab3728c177bc.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenBij Hermans?
Mvg,
Sent from my One+Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk dacht dat jij geen mercedes meer ging kopen Jocar (en zeker niet bij Hermans)
En trouwens, ik miste mijn lievelingsmerk, zeker na al de beauty's die ze de laatste tijd opnieuw produceren.
Maar vooral toch, zot zijn doet geen pijn want een low budget car brengt je ook van A naar BEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenToevallig niet Frank?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenTwijfel over de achterkant (maar is smaak).
Verder zal het wel goed rijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSmaken verschillen inderdaad, ik vind 'm knap, ik wou dat ding bij zijn lancering al, nu bijna een jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenIn dat geval: groot gelijk om niet langer te wachtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbenieuwd hij die gaat rijden, zo vlak na de kia...en of je zal vinden dat hij rijdt als een benz
wel wat jaloersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De Duitse tuner Carlsson heeft de GLA-klasse onder handen genomen. De opgeruigde A-klasse krijgt er meer vermogen bij en wordt voorzien van wat aerodynamische extra's.
Carlsson heeft de Mercedes GLA-klassede werkplaats in gerold om hem te ontdoen van de ster in de grille en deze te vervangen door het kenmerkende steigerende paardje, het logo van de Duitse tuner.
Carlsson voorziet de GLA-klasse van een nieuwe neus met extra glimmers en een zilverkleurige voorspoiler. Aan de achterzijde vinden we vier knalpijpen en ook een forse diffuser heeft z'n weg naar de bilpartij van de Benz gevonden. Lichtmetaal in de maten 18, 19 en 20 inch zijn in de smaken Diamond, Graphite en Titanium Edition te krijgen. Voor de liefhebbers van écht grote sloffen heeft Carlsson 21-inch Ultra Light-wielen beschikbaar.
Ditmaal worden alleen de reguliere benzineversies onder handen genomen, de 45 AMG dus niet meegerekend. De GLA 200 krijgt er van Carlsson 31 pk en 50 Nm bij en komt zodoende uit op 187 pk en 250 Nm koppel. De GLA 250 stijgt ook in vermogen en eindigt op 253 pk en 420 Nm (was 211 pk en 350 Nm).
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZeker aan deze voorwaarden
Hier was het 14%, wel fleet en zelf geconfigureerde CLA.
Laat maar weten wat je ervan vond na de eerste rit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenInderdaad, 12% korting voor een particulier is niet slecht.
Hier was het 14%, wel fleet en zelf geconfigureerde CLA.
Laat maar weten wat je ervan vond na de eerste rit
Ja, fleet kan je niet vergelijken met privé. Een CLA, beetje info graag, ben nogal nieuwsgierig, motor, kleur, indrukken? Staat hier al ergens waarschijnlijk?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
Dat topic ga ik morgen eens doornemenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment