als een superdiscrete clk 500 zijn vuiligheid door 1 pijp krijgt, vind je alles wat eronder zit kwa motor met 2 uitlaten hebt erg belachelijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie wil ik, heerlijk ding! MB maakt echt grootse dingen tegenwoordig.
Ik ga geen topic aanmaken maar zal hier regelmatig wat foto's en ervaringsinfo posten,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenFermen bak! 2 maand wachten valt nog mee :-)
Het ging tussen de witte en de zwarte, de andere 20 die er stonden waren bijna allemaal 220CDI's 4Matic en 2 stuks 180 CDI met de Renault 1.5 motor.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenJuiste keuze gemaakt, zwarte is knapper imo.
Waarom niet meer inschrijven? Ge wilt toch zo snel mogelijk rijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHebben die zoveel in stock staan?
Comment
-
De mijne staat er sinds september, dat valt nog mee, maar sommigen staan daar al meer dan een half jaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn nog een redelijke korting ook. Jammer dat er geen apart topic van de wagen komt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenEen half jaar? Dan verwacht ge toch da ze grotere kortingen geven...
Denk maar niet dat het bij andere merken beter is, ik woon op 1 kilometer van een stockparking van een grote PSA verdeler, wel, ik heb daar auto's meer dan een jaar weten staan en de nietsvermoedende koper weet daar vaak niks van. Gelukkig zijn er controle mogelijkhedenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenDeftig, dan vallen de kortingen wel mee. Hoeveel heeft hij dan in totaal gekost (omdak nieuwsgierig ben) als je het wilt meedelen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenConfigureer hem eens hé en trek dan 12% af van de prijs zonder opties
Comment
Comment