Ik heb het ondertussen eens doorgelezen, knappe auto zoals daar ook al geschreven, was dat echt uit het oog verloren, en nog steeds tevreden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenNog steeds met een glimlach instappen ...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjouwe zou de meest komfortabele moeten zijn
de cla is wel mooier en de cla sb nog meer, helpEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag zijn de all-seasons geplaatst, morgen staat 'm op de poetsplanning en komt dan gesloten in de showroom te staan voor nog een kleine 4 weken.
Die lelijke plaathouder met dealer reclame moet er terug vanaf, ik heb hun vandaag eentje zonder reklame bezorgd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenplaathouder zo laten !
ieder zijne meug en tis een forumEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk smijt zo'n plaathouder er ook altijd af. Niets boven een onzichtbare plaathouder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfs optisch is een raakpunt fijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbij een ander merk, akkoordEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenals verkoper zelf zijnde vind'k ik spijtig dat die plaathouders eraf gegooid worden..
beetje trots vnwaar de wagen komt is wel leukEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenProficiat met de nieuwste aanwinst, Jocar!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment