Nog meer slechte handypics
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenKnap hoor, vraag me af hoe zoiets rijdt? Toch wat SUV gevoel of helemaal niet?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenThx Speedy, ik heb er nog niet mee gereden Een Benz rijdt altijd goed, hé2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHaha ja das een feit Laat het zeker weten eens het zover isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mooie wagen!
Bij Groep Jam gekocht? Of Billen?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Hoi,
Even een tussendoortje van de niet zo vlekkeloze service van de Mercedes dealer in Diest
Mijn vader kocht twee weken geleden een Stock GLA en betaalt een voorschot. Een uur later krijgt hij bovendien een bevestiging (email) dat de wagen zeker nog niet verkocht is aan een ander en is hij dus helemaal gerust dat de wagen ongeveer 10 dagen later geleverd zou worden.
Een week later krijgt hij telefoon van de garage: de wagen zou toch verkocht geweest zijn aan een andere dealer ???
Hoe kan dit? Hij kreeg nochtans de (schriftelijke) bevestiging dat de wagen voor hem zou zijn!
De dealer heeft wat andere (minder waardige ) voorstellen gedaan, maar dit was niet wat mijn vader wenste (configuratie). Ze hebben dan maar een andere wagen (nieuw) besteld, in een identieke configuratie. Ze boden eveneens aan om een 'aanloopwagen' te regelen zodat hij toch verder kon.
Ik vind dit eigenlijk nogal straf. OK, er is wel wat geprobeerd om het goed te maken, maar hoe kan dit zover komen?? Bovendien zeggen de verkoopsvoorwaarden dat hij recht heeft om 15% compensatievergoeding....
Is dit iets wat wel vaker voorkomt?
Volgens mij hebben de dealers onderling de situatie geregeld, ten nadele van mijn vader, ten voordele van een andere koper (met een grotere mond misschien?)
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenMooi hier in mijn streek rijdt er een ferm uitgeruste gla 220 wit rond en die valt wel op
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMooie wagen!
Bij Groep Jam gekocht? Of Billen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenHoi,
Even een tussendoortje van de niet zo vlekkeloze service van de Mercedes dealer in Diest
Mijn vader kocht twee weken geleden een Stock GLA en betaalt een voorschot. Een uur later krijgt hij bovendien een bevestiging (email) dat de wagen zeker nog niet verkocht is aan een ander en is hij dus helemaal gerust dat de wagen ongeveer 10 dagen later geleverd zou worden.
Een week later krijgt hij telefoon van de garage: de wagen zou toch verkocht geweest zijn aan een andere dealer ???
Hoe kan dit? Hij kreeg nochtans de (schriftelijke) bevestiging dat de wagen voor hem zou zijn!
De dealer heeft wat andere (minder waardige ) voorstellen gedaan, maar dit was niet wat mijn vader wenste (configuratie). Ze hebben dan maar een andere wagen (nieuw) besteld, in een identieke configuratie. Ze boden eveneens aan om een 'aanloopwagen' te regelen zodat hij toch verder kon.
Ik vind dit eigenlijk nogal straf. OK, er is wel wat geprobeerd om het goed te maken, maar hoe kan dit zover komen?? Bovendien zeggen de verkoopsvoorwaarden dat hij recht heeft om 15% compensatievergoeding....
Volgens mij hebben de dealers onderling de situatie geregeld, ten nadele van mijn vader, ten voordele van een andere koper (met een grotere mond misschien?)
teizman
Gaat uw vader de wagen die in dezelfde configuratie besteld is nemen dan? Als ze die met dezelfde korting leveren en hij krijgt een aanloopwagen is dat toch niet slecht, of zie ik dat verkeerd?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenHoi,
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende rikketik-knoppen of de radio ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInderdaad, nergens is het zo erg als in België met die mottige gratis stealer reclame op de auto's, ontsiert de hele wagen imo, ook al omdat discretie vaak vergeten wordt, wel van die grote lelijke stickers en lettersIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenStraffer nog, bij mijn oude C klasse heb ik die dealersticker laten hangen. Ik vind dat net zalig.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment