Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog meer slechte handypics

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Knap hoor, vraag me af hoe zoiets rijdt? Toch wat SUV gevoel of helemaal niet?
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Knap hoor, vraag me af hoe zoiets rijdt? Toch wat SUV gevoel of helemaal niet?
            Thx Speedy, ik heb er nog niet mee gereden Een Benz rijdt altijd goed, hé
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Thx Speedy, ik heb er nog niet mee gereden Een Benz rijdt altijd goed, hé
              Haha ja das een feit Laat het zeker weten eens het zover is
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Haha ja das een feit Laat het zeker weten eens het zover is
                Ga ik zeker doen hier

Comment

• Coole zetels!
                  BMW X5 45e

Comment

• Ik mis deze knoppen wel in mn nieuwe C

Comment

• de rikketik-knoppen of de radio ?

Comment

• Mooi hier in mijn streek rijdt er een ferm uitgeruste gla 220 wit rond en die valt wel op

Comment

• Mooie wagen!

Bij Groep Jam gekocht? Of Billen?
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Hoi,

Even een tussendoortje van de niet zo vlekkeloze service van de Mercedes dealer in Diest

Mijn vader kocht twee weken geleden een Stock GLA en betaalt een voorschot. Een uur later krijgt hij bovendien een bevestiging (email) dat de wagen zeker nog niet verkocht is aan een ander en is hij dus helemaal gerust dat de wagen ongeveer 10 dagen later geleverd zou worden.
                            Een week later krijgt hij telefoon van de garage: de wagen zou toch verkocht geweest zijn aan een andere dealer ???

Hoe kan dit? Hij kreeg nochtans de (schriftelijke) bevestiging dat de wagen voor hem zou zijn!

De dealer heeft wat andere (minder waardige ) voorstellen gedaan, maar dit was niet wat mijn vader wenste (configuratie). Ze hebben dan maar een andere wagen (nieuw) besteld, in een identieke configuratie. Ze boden eveneens aan om een 'aanloopwagen' te regelen zodat hij toch verder kon.

Ik vind dit eigenlijk nogal straf. OK, er is wel wat geprobeerd om het goed te maken, maar hoe kan dit zover komen?? Bovendien zeggen de verkoopsvoorwaarden dat hij recht heeft om 15% compensatievergoeding....

Is dit iets wat wel vaker voorkomt?
                            Volgens mij hebben de dealers onderling de situatie geregeld, ten nadele van mijn vader, ten voordele van een andere koper (met een grotere mond misschien?)

teizman
                            Last edited by ; 06/12/2014, 11:44.

Comment

• Wel erg! Zou dit ook niet pikken als is het maar uit principe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Mooi hier in mijn streek rijdt er een ferm uitgeruste gla 220 wit rond en die valt wel op

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                Mooie wagen!

Bij Groep Jam gekocht? Of Billen?
                                Merci mannen, bij groep Jam gekocht, hij staat voor de venster in de showroom, uiterst links in de hoek, kijk maar eens moest je er toevallig voorbij komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                                  Hoi,

Even een tussendoortje van de niet zo vlekkeloze service van de Mercedes dealer in Diest

Mijn vader kocht twee weken geleden een Stock GLA en betaalt een voorschot. Een uur later krijgt hij bovendien een bevestiging (email) dat de wagen zeker nog niet verkocht is aan een ander en is hij dus helemaal gerust dat de wagen ongeveer 10 dagen later geleverd zou worden.
                                  Een week later krijgt hij telefoon van de garage: de wagen zou toch verkocht geweest zijn aan een andere dealer ???

Hoe kan dit? Hij kreeg nochtans de (schriftelijke) bevestiging dat de wagen voor hem zou zijn!

De dealer heeft wat andere (minder waardige ) voorstellen gedaan, maar dit was niet wat mijn vader wenste (configuratie). Ze hebben dan maar een andere wagen (nieuw) besteld, in een identieke configuratie. Ze boden eveneens aan om een 'aanloopwagen' te regelen zodat hij toch verder kon.

Ik vind dit eigenlijk nogal straf. OK, er is wel wat geprobeerd om het goed te maken, maar hoe kan dit zover komen?? Bovendien zeggen de verkoopsvoorwaarden dat hij recht heeft om 15% compensatievergoeding....

Volgens mij hebben de dealers onderling de situatie geregeld, ten nadele van mijn vader, ten voordele van een andere koper (met een grotere mond misschien?)

teizman
                                  Wat een vervelende situatie, dat heb ik gelukkig niet meegemaakt. Ik heb wel gehoord dat er onderling tussen de dealers veel uitgewisseld wordt. Maar ze zitten met zo'n grote stock blijkbaar dat er wel zo'n soort situaties moeten gebeuren. De mijne was een recente stockwagen die bij de dealer stond. Hierbij nogmaals het linkje van de stockwagens, en het schijnt dat daar nog maar de helft opstaat, de mijne heeft daar ook nooit tussen gestaan, blijkbaar maken niet alle dealers gebruik van dat systeem. Dat is op die manier vragen voor problemen dan imo.
                                  Gaat uw vader de wagen die in dezelfde configuratie besteld is nemen dan? Als ze die met dezelfde korting leveren en hij krijgt een aanloopwagen is dat toch niet slecht, of zie ik dat verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                                    Hoi,

teizman
                                    gewoon die 15% opeisen, oftwel was het een valste truuk om een nieuwe wagen besteld te krijgen.Geen medelijden mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      de rikketik-knoppen of de radio ?
                                      vooral die grote previous next knoppen eigenlijk :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, nergens is het zo erg als in België met die mottige gratis stealer reclame op de auto's, ontsiert de hele wagen imo, ook al omdat discretie vaak vergeten wordt, wel van die grote lelijke stickers en letters
                                        Straffer nog, bij mijn oude C klasse heb ik die dealersticker laten hangen. Ik vind dat net zalig.
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                          Straffer nog, bij mijn oude C klasse heb ik die dealersticker laten hangen. Ik vind dat net zalig.
                                          Da's retro hé Benzie, zou ik dan ook laten hangen misschien

Comment

Working...
                                          X