Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Neen, feitelijk niet. Met de kapotte injectoren had ze net volk afgezet op de luchthaven toen die plots niet meer vooruit te branden was. Nog op eigen kracht tot bij de dealer gereden. Kapotte retourleiding idem.
    Ondanks defecten rijden blijftie 😁!

Vreemd dat jullie die radio toetsen nog gebruiken.. Ik gebruik de linguatronic vrij veel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      op een bepaald moment zegt de tester

kwa sound is dit een electrische auto

de 651 is een brummer, maar op speed de beste kwa (geen) sound
      Dat zal ook wel met de isolatie te maken hebben.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Over de OM651.

Weet er iemand de reden waarom Mercedes nu (weer) de 2.1 als 200 CDI gebruikt, zowel in de GLA als CLA?
        Vind het vooral vreemd dat ze onlangs de overstap gemaakt hebben van de 1.8 (ook OM651) naar 2.1, terwijl ze toen al gestart waren met de Renault 1.6 in de C 200 CDI.

Liever een OM651 dan de Renault, maar ergens is dat 'dubbele' kosten voor eenzelfde motor...

Comment

• Btw sinds nieuwe injectoren in de 651 is het verbruik 2liter gezakt. Wtf! Doe nu 80-100km verder met een tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
            Over de OM651.

Weet er iemand de reden waarom Mercedes nu (weer) de 2.1 als 200 CDI gebruikt, zowel in de GLA als CLA?
            Vind het vooral vreemd dat ze onlangs de overstap gemaakt hebben van de 1.8 (ook OM651) naar 2.1, terwijl ze toen al gestart waren met de Renault 1.6 in de C 200 CDI.

Liever een OM651 dan de Renault, maar ergens is dat 'dubbele' kosten voor eenzelfde motor...
            ik denk dat de beslissing voor de 1.8 651 variant af te leiden is gemaakt voor de alliantie met renault, zéker in de gla nog meer als de andere broers is het lange-slag-karakter van de grote 2.1 erg Mercedes...bij de 1.8 is de slag korter waardoor hij vrolijker in de toeren klimt wat beter bij een hatch past

dat ze maar snel de 160 pk biturbo versie van de renault 1.6 dci in de a leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Btw sinds nieuwe injectoren in de 651 is het verbruik 2liter gezakt. Wtf! Doe nu 80-100km verder met een tank
              is het dan zachtjes gestegen onmerkbaar over de tijd...voor de injectorenwissel ?
              mss is de chip eraf ??

Comment

• Nee auto verbruikte al altijd dik 10liter Mercedes zei dat ze er niks konden aan doen, uitgelezen en zo en het lag aan korte ritten en zware voet en automaat. Nu zit ik op 8liter. Wagen is niet gechipt. De garage heeft geen uitleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                  Btw sinds nieuwe injectoren in de 651 is het verbruik 2liter gezakt. Wtf! Doe nu 80-100km verder met een tank
                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  is het dan zachtjes gestegen onmerkbaar over de tijd...voor de injectorenwissel ?
                  mss is de chip eraf ??
                  Hier ook met 0,5 gezakt volgens het vrouwtje sinds de injectoren wissel op een ML 250 (653)?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Hier ook met 0,5 gezakt volgens het vrouwtje sinds de injectoren wissel op een ML 250 (653)?

Dat is ook een 651 in de ML

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                      Dat is ook een 651 in de ML
                      Ha ok. Wist het niet meer juist. Thanks.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wat zijn zo de kortingen op een GLA? Echt wel een knap bakske!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                          Wat zijn zo de kortingen op een GLA? Echt wel een knap bakske!
                          12% op stockauto's en voor salonvoorwaarden moet je ook bij de dealer zijn.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo, het eerste ritje zit erop, dat ding rijdt voortreffelijk, ik had dadelijk het echte Benz gevoel, nice!

Al een paar uur in het systeem bezig geweest en het lijkt of ik alles onder de knie heb.
                            Alleen weet ik niet hoe dat start-stop systeem werkt, de eco knop moet opstaan maar dat werkt niet. Misschien is het te koud of onvoldoende spanning op de batterij?
                            En het aut. parking system, niet dat ik het veel nodig ga hebben maar het staat erop en dus wil ik het eens proberen. Uit het instructieboekje word ik niet veel wijzer. Iemand?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bij de meeste merken werkt start/stop niet onder 4°

Ivm parkingsysteem, heb je daar dan geen uitleg over gekregen bij aflevering?
                                  2.0 JTDm

Comment

• jocar wou geen uitleg, das voor dummies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                      Bij de meeste merken werkt start/stop niet onder 4°

Ivm parkingsysteem, heb je daar dan geen uitleg over gekregen bij aflevering?

Ah zo bedankt, het zal dat zijn

Neen, blijkbaar vergeten, ook niet aan gedacht toen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        jocar wou geen uitleg, das voor dummies
                                        Yeah! Maar je ziet nu het gevolg....

Comment

• Bij mij moet de motor eerst goed warm zijn, dan staan de gele ECO letters in een groen balkje en werkt het wel.

Is bij mij (E klasse) een extra batterij in de koffer, was ook defect na 2 maand en vervangen onder garantie, sindsdien probleemloos.

Aut parkeren heb ik niet, wel parkeergeleiding doch gebruik ik nooit.

Comment

Working...
                                          X