De meer dan 25 stock GLA's zijn ondertussen herleid tot nog een 7-tal,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVind de witte wel knapper dan de zwarte.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Eerste lange rit zit er op, ding rijdt fantastisch en dan dat verbruik, zonder er echt op te letten en met nog 5km file erbij
En dan is 'm nog niet eens ingereden, 1000km ondertussen. Mijn Sportage had minstens een liter meer nodig tijdens dit soort ritten.
Deze ook nog tegengekomen in de buurt van Bielefeld,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je al aan de pomp kunnen vergelijken ?
Ik zal het morgenavond weten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlaat de gla je rustiger rijden als de kia ?
ja sorry voor mijn gezaag maar ik wil da weten
Inderdaad, je voelt wel dat de motor zwaarder is en ook stiller, hij draait slechts 2000 toeren bij 120km/h. Versnellingen zijn ook iets langer gespreid, bij de Kia ging ik sneller naar 6de maar die had het dan ook moeilijker boven de 130 km/h als je doorduwde. Ik heb effe de 160 km/h aangetikt maar snel losgelaten wegens inrijperiode maar je voelt duidelijk dat hij nog heel wat overschot heeft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten160 tijdens de inrijperiode valt nog mee.
Je hebt toch al meer dan 1000 km, nietwaar?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjij zou met je lage cx nog lager moeten zittenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hoewel velen hier problemen hebben met het schermpje op het dashbord ben ik er wel erg over te spreken. Vroeger moest ik altijd neerkijken en verloor ik soms het zicht op de weg maar dit staat echt ideaal om toch nog contact met het verkeer te houden. Het oogt misschien niet zo mooi maar voor mij is het echt een verademing qua bediening en overzicht.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNiet erg bobo, ik zever daar ook graag over
Inderdaad, je voelt wel dat de motor zwaarder is en ook stiller, hij draait slechts 2000 toeren bij 120km/h. Versnellingen zijn ook iets langer gespreid, bij de Kia ging ik sneller naar 6de maar die had het dan ook moeilijker boven de 130 km/h als je doorduwde. Ik heb effe de 160 km/h aangetikt maar snel losgelaten wegens inrijperiode maar je voelt duidelijk dat hij nog heel wat overschot heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHoewel velen hier problemen hebben met het schermpje op het dashbord ben ik er wel erg over te spreken. Vroeger moest ik altijd neerkijken en verloor ik soms het zicht op de weg maar dit staat echt ideaal om toch nog contact met het verkeer te houden. Het oogt misschien niet zo mooi maar voor mij is het echt een verademing qua bediening en overzicht.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendaar gaat het niet om, mercedes kon het voordien wel mooi inbouwen terwijl het scherm op dezelfde ooghoogte zat als die i-pad
Ik mis alleen het keyless go zoals bij mijn Sportage, ik betrap mij erop dat mijn sleutel diep in mijn broekzak zit telkens ik plaatsgenomen heb en wil starten, dat is weer wennen natuurlijk...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoveel verschil gaat daar niet meer opzitten imo. Als je ziet wat een evolutie dat die motor gemaakt heeft in pakweg 10 jaar, mijn 200 CDI Sportcoupe was van 2005 en verbruikte gewoon 2 liter meer. Hier mogen veel 1,6 dieseltjes echt wel een puntje aan zuigen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje 200 cdi was de oude om 646, met een vierkante 88 x 88 architectuur, deze is een kompleet nieuwe motor met exact even veel cc maar anders bekomen - boring 83 op een lange slag van 99 mm - waardoor hij erg graag laag in de toeren zit en erg vroeg zijn koppel geeftEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment