Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Mij stoort het niet, het werkt in ieder geval perfect.

Ik mis alleen het keyless go zoals bij mijn Sportage, ik betrap mij erop dat mijn sleutel diep in mijn broekzak zit telkens ik plaatsgenomen heb en wil starten, dat is weer wennen natuurlijk...
    Dat is inderdaad iets waar je moet aan wennen Ik vind die keyless go echt magnifiek, maar ik zou mijn sleutel vaak kwijt zijn of vergeten vrees ik

Comment

• jaja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
        Dat is inderdaad iets waar je moet aan wennen Ik vind die keyless go echt magnifiek, maar ik zou mijn sleutel vaak kwijt zijn of vergeten vrees ik
        Ik mis dat echt en was vastbesloten nooit nog een auto zonder dat systeem te kopen, en dan kom je op een stockwagen uit die het niet heeft natuurlijk

Kwijt of vergeten? Dat kan met een gewone sleutel ook gebeuren hé. Integendeel, die sleutel kan je altijd in je broekzak laten zitten, en als je dan ook nog altijd dezelfde broek blijft dragen is er totaal geen probleem
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• btw die keyless go is wel redelijk simpel te retrofitten
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            btw die keyless go is wel redelijk simpel te retrofitten
            Echt? Wist ik ook niet, ik leer hier nogal bij vandaag

Bij Mercedes zelf of ergens anders? En peperduur waarschijnlijk?
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Contacteer deze eens:

Comment

de beste manier is zoals namaz aangeeft via mbenznl, daar gebruiken ze enkel materiaal die besteld word bij mercedes zelf ook al is het voorbeeld een optie die niet verkrijgbaar is op jou model van wagen (vb 360° camera view op een W204)
                mercedes heeft trouwens nog een optie, remote start waarbij ze een chip in de sleutel bijsteken. kost ook wel een goeie 1000 euro :s
                er is ook een firma die zich op die remote start gesmeten heeft en verder uitbreiding biedt via smartphone
                vb op Utube van remote start

Comment

• Merci voor de info mannen, ik zal het eens bekijken, 1000 euro ga ik daar wel niet meer aan geven, dan zal ik het normale systeem snel terug gewoon zijn

Comment

• Het eindresultaat, vandaag verschillende stukken 160 en meer gereden maar door de laatste 150 km op gewone wegen in Polen is het snelheidsgemiddelde sterk gezakt, prachtig resultaat toch voor een nog niet echt ingereden auto.

Deze stond hier ook op de parking namiddag, op het glazen dak na wel weinig opties, niet mis in deze kleur,

Comment

Het eindresultaat, vandaag verschillende stukken 160 en meer gereden maar door de laatste 150 km op gewone wegen in Polen is het snelheidsgemiddelde sterk gezakt, prachtig resultaat toch voor een nog niet echt ingereden auto.

Deze stond hier ook op de parking namiddag, op het glazen dak na wel weinig opties, niet mis in deze kleur,

Tiens tiens,160 km/u Jocar.....

Straf voor iemand die mij enkele maanden terug voor een gevaarlijke gek nam.
                      Uw naasten waren toch ver uit de buurt?
                      Wat bezielde je toch?

Foei foei...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                        Tiens tiens,160 km/u Jocar.....

Straf voor iemand die mij enkele maanden terug voor een gevaarlijke gek nam.
                        Uw naasten waren toch ver uit de buurt?
                        Wat bezielde je toch?

Foei foei...

Waar dat toegelaten is en kan zoals in dit geval in Duitsland heb ik daar totaal geen probleem mee.

Het ging toen toen over het rijbewijs op punten wat er hopelijk vlug komt en recidivisten die blijven de gevaarlijke gek uithangen, jij verwart duidelijk een paar zaken en zit hier zeker in het verkeerde topic

Comment

• Hmm....
                          Dus omdat het toegelaten is, is het opeens NIET gevaarlijk meer?
                          Nogal kort door de bocht.

Dit heeft niets te maken met het verwarren van zaken of topics. De feiten zijn er, de gevaarlijke 160 km/u! Waarvoor ik bijna gelyncht werd.
                          Toegelaten of niet, het blijft dezelfde snelheid die jij gevaarlijk vond toen ik elke avond rond 23u naar huis reed.

Voor je iemand de les spelt:

"Zij die onschuldig zijn, werpe de eerste steen."

Nu zal ik niet meer dit topic vervuilen, maar de hypocrisie is duidelijk bewezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                            Hmm....
                            Dus omdat het toegelaten is, is het opeens NIET gevaarlijk meer?
                            Nogal kort door de bocht.

Dit heeft niets te maken met het verwarren van zaken of topics. De feiten zijn er, de gevaarlijke 160 km/u! Waarvoor ik bijna gelyncht werd.
                            Toegelaten of niet, het blijft dezelfde snelheid die jij gevaarlijk vond toen ik elke avond rond 23u naar huis reed.

Voor je iemand de les spelt:

"Zij die onschuldig zijn, werpe de eerste steen."

Nu zal ik niet meer dit topic vervuilen, maar de hypocrisie is duidelijk bewezen.
                            Hypocrisie? Ik heb het gewoon moeilijk met mensen die gevaarlijke recidivisten in het verkeer komen verdedigen. Verder denk jij wat je wil hierover, ik denk het mijne. Als jij jouw rijbewijs wil riskeren doe dan rustig verder.
                            Het moet jou toch tamelijk hoog zitten als je er maanden later nog mee zit en dingen uit zijn context komt rukken.
                            Het is maar een forum hier met verschillende meningen

Comment

• jaja snelheidsduivel jocar
                              je begint de GLA regelmatig te zien, blijkbaar een shot in de roos en kmoet toegeven dat ik het een mooie auto vind ook al heb ik het niet voor die crossovers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                jaja snelheidsduivel jocar
                                je begint de GLA regelmatig te zien, blijkbaar een shot in de roos en kmoet toegeven dat ik het een mooie auto vind ook al heb ik het niet voor die crossovers

Het lijkt inderdaad dat ik altijd val voor een auto, eens ik 'm heb, ze aan de bomen beginnen te groeien, net zoals met de Sportage.
                                Tja, die crossovers, het heeft ook wel met leeftijd te maken imo, je zit er hoger in, gemakkelijkere in en uitstap en als 'm er dan ook nog wat sportief uitziet ben ik verloren, zeker eentje van mijn lievelingsmerk

Comment

• Voor, tijdens en na

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Terugroepactie geen schrik hebben, is echt puur uit voorzorg. Zijn misschien 5 of 6 motoren in de soep gedraaid.
                                    Over welke motoren gaat het hier? Ik heb een B-Klasse 180 CDI(de 1800cc Mercedes motor)

Comment

• Is trouwens een groot verschil tussen rijden in DE en BE. Was vorige week in DE en de paardjes eens laten galopperen. Ik laat u een keer raden wie twee keer voor mij in vloog zonder kijken. Een landgenoot en een Nederlandse jongedame.

Dus Gandalf, wat Jocar in DE doet is minder gevaarlijk dan hetzelfde te doen in BE.

Comment

• je begint de gla ook opeens veel te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Over welke motoren gaat het hier? Ik heb een B-Klasse 180 CDI(de 1800cc Mercedes motor)
                                          651

Bijna allemaal.

9.550 voertuigen in België. Je krijgt wel een brief.

Comment

Working...
                                          X