Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje begint de gla ook opeens veel te zien
De tijd gaat precies snel. 😄
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenUiteraard, ze hebben ze bijna gratis weggegeven omdat ze teveel stock haddenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVandaag nog gelezen dat ze het best hun waarde behouden na 4 jaar.
De tijd gaat precies snel.
Sent from here
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs trouwens een groot verschil tussen rijden in DE en BE. Was vorige week in DE en de paardjes eens laten galopperen. Ik laat u een keer raden wie twee keer voor mij in vloog zonder kijken. Een landgenoot en een Nederlandse jongedame.
Dus Gandalf, wat Jocar in DE doet is minder gevaarlijk dan hetzelfde te doen in BE.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenje zit er hoger in, gemakkelijkere in en uitstap
Het is een kleine auto en hij is wel wat hoger dan een gewone a (maar het blijft mooi in proportie), maar echt héél hoog op zijn poten lijkt hij niet te staan, of wel? Daar ben ik echt benieuwd naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs trouwens een groot verschil tussen rijden in DE en BE. Was vorige week in DE en de paardjes eens laten galopperen. Ik laat u een keer raden wie twee keer voor mij in vloog zonder kijken. Een landgenoot en een Nederlandse jongedame.
Dus Gandalf, wat Jocar in DE doet is minder gevaarlijk dan hetzelfde te doen in BE.
Ik ben totaal geen agressieve rijder, geen bumperklever en probeer mij zo hoffelijk mogelijk te gedragen.
Feit is, onze wegen zijn zo verzadigd dat je overdag nooit aan die snelheid komt.
Je mag al blij zijn als je de toegelaten snelheid haalt.
Einde werkdag voor mij betekend huiswaarts keren tss 23u en middernacht.
Geen kat op de baan vergeleken met overdag.
Ik rij 160km/u.
Dat ik een gevaarlijke gek zou zijn vind ik er toch iets over.
Aan Jocar zijn smiley te zien vind hij geen snelheidsbeperking tijdens wegwerkzaamheden alvast zeer veilig en aangenaam.
Zal wel aan mij liggen....
Of de landgrenzen dat mensen plots doen veranderen....
Kweet het ni...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje begint de gla ook opeens veel te zienOorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOeps, bijna overgelezen! Inderdaad, vele landgenoten zetten hun onveilig weggedrag daar verder, want in Duitsland bestaat geen speed limit natuurlijk, zelfs niet waar wegwerkzaamheden zijn
Comment
-
[QUOTE=gandalf;5512851]Zeer veilig.... [/QUOT
Ik bedoel dit cynisch, jij kent mijn mening over wegpiraten ondertussen veronderstel ik, want jij zit er weer helemaal naast, frustratie blijkbaar? Ik stel voor dat jij nu een ander topic gaat verzieken, bedankt!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtensarcasme? in duitsland bestaat er natuurlijk een speed limit en zeker aan werkzaamheden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenHoe zit de gla/ hoe hoog is de instap in vergelijking met een sportage/ sorento/tiguan / monovolume a la 5008?
Het is een kleine auto en hij is wel wat hoger dan een gewone a (maar het blijft mooi in proportie), maar echt héél hoog op zijn poten lijkt hij niet te staan, of wel? Daar ben ik echt benieuwd naar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
[QUOTE=Jocar;5512863]Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenZeer veilig.... [/QUOT
Ik bedoel dit cynisch, jij kent mijn mening over wegpiraten ondertussen veronderstel ik, want jij zit er weer helemaal naast, frustratie blijkbaar? Ik stel voor dat jij nu een ander topic gaat verzieken, bedankt!
Gefrustreerd? Neen, wel op m'n tenen getrapt dat je mij in dezelfde groep gekken steekt.
We delen beide dezelfde mening over wegpiraten, ik hou netjes 50/70/90
Enkel savonds laat knal ik 160 op een zo goed als verlaten snelweg.
Dit had ik in het vorige topic ook aanhaald maar je had er geen oren naar.
Soit, fijn topic verder.
Comment
-
[QUOTE=gandalf;5512890]Geen probleem jongen
Gefrustreerd? Neen, wel op m'n tenen getrapt dat je mij in dezelfde groep gekken steekt.
We delen beide dezelfde mening over wegpiraten, ik hou netjes 50/70/90
Enkel savonds laat knal ik 160 op een zo goed als verlaten snelweg.
Dit had ik in het vorige topic ook aanhaald maar je had er geen oren naar.
Soit, fijn topic verder.Last edited by Jocar; 26/01/2015, 21:18.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas vroeg. zou minstens 80° moeten zijn om goed te zijn imo met deze motorEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment