ideaal voor de turbo kan dit toch niet zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenHet is inderdaad erg vroeg, maar merk je niks van aan de motor.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik vind wel dat het langer duurt dan bij mijn vorige Sportage en Sportcoupe eer 'm zijn bedrijfstemperatuur, 90 graden, bereikt heeft, toch op de temperatuurmeter.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk vind wel dat het langer duurt dan bij mijn vorige Sportage en Sportcoupe eer 'm zijn bedrijfstemperatuur, 90 graden, bereikt heeft, toch op de temperatuurmeter.
Op autosnelweg is hij sneller op temperatuur dan de vorige wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenOp wegen van 50/70 kan het inderdaad redelijk lang duren (tov andere ervaringen).
Op autosnelweg is hij sneller op temperatuur dan de vorige wagens.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag hier in Polen bij een paar MB dealers binnen geweest, onderhoud zou 20 tot 30% goedkoper zijn en voor de garantie geen probleem. Moet ik toch eens effe bekijken binnenkort, ben zover nog niet natuurlijk.
Ik leg tijdens het rijden regelmatig mijn linkerelleboog als steun boven op de 'te zachte' (?) binnendeurbekleding, nu zie ik dat zich daar een deukje vormt dat nadien slechts heel langzaam wegtrekt, binnenkort verdwijnt het niet meer waarschijnlijk, ik probeer er op te letten maar heb dat altijd gedaan, bij geen enkele auto ooit last van gehad. Nog iemand die dat voorheeft bij een A, CLA, GLA of C?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag hier in Polen bij een paar MB dealers binnen geweest, onderhoud zou 20 tot 30% goedkoper zijn en voor de garantie geen probleem. Moet ik toch eens effe bekijken binnenkort, ben zover nog niet natuurlijk.
Ik leg tijdens het rijden regelmatig mijn linkerelleboog als steun boven op de 'te zachte' (?) binnendeurbekleding, nu zie ik dat zich daar een deukje vormt dat nadien slechts heel langzaam wegtrekt, binnenkort verdwijnt het niet meer waarschijnlijk, ik probeer er op te letten maar heb dat altijd gedaan, bij geen enkele auto ooit last van gehad. Nog iemand die dat voorheeft bij een A, CLA, GLA of C?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Merci mannen, normaal dus, kraken doet het niet, alleen zo'n lelijke deuk die toch wel lang achterblijft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenBij Mercedes overnames is dit een vast waardeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenLiever zacht leunen dan op harde plastiek...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAkkoord, maar dat moet toch beter te maken zijn, dit lijkt nergens op, zeker als het na een tijdje niet meer zou weggaan, premium onwaardig imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAkkoord, maar dat moet toch beter te maken zijn, dit lijkt nergens op, zeker als het na een tijdje niet meer zou weggaan, premium onwaardig imo
Heb ook niet de indruk dat het zou veranderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenKan al bevestigen: na 40000 km leunen gaat het nog altijd weg.
Heb ook niet de indruk dat het zou veranderen...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk mis alleen het keyless go zoals bij mijn Sportage, ik betrap mij erop dat mijn sleutel diep in mijn broekzak zit telkens ik plaatsgenomen heb en wil starten, dat is weer wennen natuurlijk...
Auto’s die je zonder een sleutel, maar met een knop of je smartphone activeert, worden steeds populairder voor dieven, omdat ze relatief gemakkelijk te stelen zijn.
Politiebureau’s verspreid door het Verenigd Koninkrijk lieten vandaag weten dat autodieven hun zinnen steeds vaker zetten op auto’s die geen sleutel meer nodig hebben. Zoals we vandaag nog lazen wil ook Apple in de toekomst de iPhone gaan gebruiken hiervoor. Bij meer dan een kwart van alle autodiefstallen zou het gaan om dit soort auto’s.
Hackende bendes
Afgelopen jaar werden er volgens het rapport 6.283 van deze auto’s gestolen (in de UK), zonder dat de dief in kwestie een sleutel in bezit had. Zeventien auto’s per dag dus. Het zou het werk zijn van bepaalde bendes, die hebben geïnvesteerd in apparaten om de elektronische beveiliging van de auto’s te omzeilen.
Er zijn ook gevallen bekend waarbij de criminelen de auto openbreken, om toegang te krijgen tot de OBD-port. Zodra ze hier in kunnen, kunnen ze alle informatie van de autodownloaden en op een andere elektronische sleutel zetten, die de auto vervolgens gewoon accepteert.
Advies
Het advies van de politie is dan ook om, naast de elektronische beveiliging, extra anti-diefstal maatregelen te nemen. Hierbij geven ze een stuurslot als tip, evenals een speciaal slot dat de OBD-poort beschermt. Ook moeten er wetten ingevoerd worden die de verkoop van de elektronische hulpmiddelen om deze auto’s te kraken aan banden leggen.
Bron: autoblogEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment