Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ideaal voor de turbo kan dit toch niet zijn
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
      Het is inderdaad erg vroeg, maar merk je niks van aan de motor.
      Slijtage merk je meestal pas als het te laat, maar ok, ik ben ook niet technisch onderlegd genoeg om dit te verklaren, ze zullen daar wel weten wat ze doen zeker?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als ze dat dan al aan laten springen kan geen kwaad, is er op voorzien.

Voor de verbruikscyclus moet de wagen toch op bedrijfstemperatuur zijn.

Comment

• Ik vind wel dat het langer duurt dan bij mijn vorige Sportage en Sportcoupe eer 'm zijn bedrijfstemperatuur, 90 graden, bereikt heeft, toch op de temperatuurmeter.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• bij de 651 draait de waterpomp pas als de motor op temp is
            de motor is snel op temp, tenminste als die in de garage staat, die van broer met autobak slaat erg snel af, iets minder nu met alle verbruikers nu draaiend op volle toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Ik vind wel dat het langer duurt dan bij mijn vorige Sportage en Sportcoupe eer 'm zijn bedrijfstemperatuur, 90 graden, bereikt heeft, toch op de temperatuurmeter.
              Op wegen van 50/70 kan het inderdaad redelijk lang duren (tov andere ervaringen).
              Op autosnelweg is hij sneller op temperatuur dan de vorige wagens.

Comment

Op wegen van 50/70 kan het inderdaad redelijk lang duren (tov andere ervaringen).
                Op autosnelweg is hij sneller op temperatuur dan de vorige wagens.
                Mogelijk, maar ik rij zelden dadelijk de autosnelweg op, zal ook wel met nieuw zijn en gewoonte te maken hebben.

Comment

• Vandaag hier in Polen bij een paar MB dealers binnen geweest, onderhoud zou 20 tot 30% goedkoper zijn en voor de garantie geen probleem. Moet ik toch eens effe bekijken binnenkort, ben zover nog niet natuurlijk.

Ik leg tijdens het rijden regelmatig mijn linkerelleboog als steun boven op de 'te zachte' (?) binnendeurbekleding, nu zie ik dat zich daar een deukje vormt dat nadien slechts heel langzaam wegtrekt, binnenkort verdwijnt het niet meer waarschijnlijk, ik probeer er op te letten maar heb dat altijd gedaan, bij geen enkele auto ooit last van gehad. Nog iemand die dat voorheeft bij een A, CLA, GLA of C?

Comment

Vandaag hier in Polen bij een paar MB dealers binnen geweest, onderhoud zou 20 tot 30% goedkoper zijn en voor de garantie geen probleem. Moet ik toch eens effe bekijken binnenkort, ben zover nog niet natuurlijk.

Ik leg tijdens het rijden regelmatig mijn linkerelleboog als steun boven op de 'te zachte' (?) binnendeurbekleding, nu zie ik dat zich daar een deukje vormt dat nadien slechts heel langzaam wegtrekt, binnenkort verdwijnt het niet meer waarschijnlijk, ik probeer er op te letten maar heb dat altijd gedaan, bij geen enkele auto ooit last van gehad. Nog iemand die dat voorheeft bij een A, CLA, GLA of C?
                    Bij de ML kraakt dat daar een beetje en geeft lichtjes mee.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Op de c ook maar blijft niet ingedeukt, komt geen schade van

Comment

• Merci mannen, normaal dus, kraken doet het niet, alleen zo'n lelijke deuk die toch wel lang achterblijft.

Comment

• Bij Mercedes overnames is dit een vast waarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                            Bij Mercedes overnames is dit een vast waarde
                            Hoog tijd om er iets aan te doen dan

Comment

• Liever zacht leunen dan op harde plastiek...

Comment

• Ik heb het ook in men CLA, verschoot me even van men deukje in de deur... toen realiseerde ik me dat ik daar geleund had
                                sigpic

Comment

Liever zacht leunen dan op harde plastiek...
                                  Akkoord, maar dat moet toch beter te maken zijn, dit lijkt nergens op, zeker als het na een tijdje niet meer zou weggaan, premium onwaardig imo

Comment

Akkoord, maar dat moet toch beter te maken zijn, dit lijkt nergens op, zeker als het na een tijdje niet meer zou weggaan, premium onwaardig imo
                                    Met de golf 7 net zo... de indruk dat omdat de auto's lichter moeten dat de producenten besparen op het interieur... Vooral qua stevigheid.
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Kan al bevestigen: na 40000 km leunen gaat het nog altijd weg.
                                      Heb ook niet de indruk dat het zou veranderen...

Comment

Kan al bevestigen: na 40000 km leunen gaat het nog altijd weg.
                                        Heb ook niet de indruk dat het zou veranderen...
                                        Allez vooruit, da's al een hele geruststelling, thx

Comment

Ik mis alleen het keyless go zoals bij mijn Sportage, ik betrap mij erop dat mijn sleutel diep in mijn broekzak zit telkens ik plaatsgenomen heb en wil starten, dat is weer wennen natuurlijk...
                                          Als ik dit dan lees mag ik dus blij zijn dat het er niet opstaat

Auto’s die je zonder een sleutel, maar met een knop of je smartphone activeert, worden steeds populairder voor dieven, omdat ze relatief gemakkelijk te stelen zijn.

Politiebureau’s verspreid door het Verenigd Koninkrijk lieten vandaag weten dat autodieven hun zinnen steeds vaker zetten op auto’s die geen sleutel meer nodig hebben. Zoals we vandaag nog lazen wil ook Apple in de toekomst de iPhone gaan gebruiken hiervoor. Bij meer dan een kwart van alle autodiefstallen zou het gaan om dit soort auto’s.

Hackende bendes

Afgelopen jaar werden er volgens het rapport 6.283 van deze auto’s gestolen (in de UK), zonder dat de dief in kwestie een sleutel in bezit had. Zeventien auto’s per dag dus. Het zou het werk zijn van bepaalde bendes, die hebben geïnvesteerd in apparaten om de elektronische beveiliging van de auto’s te omzeilen.

Er zijn ook gevallen bekend waarbij de criminelen de auto openbreken, om toegang te krijgen tot de OBD-port. Zodra ze hier in kunnen, kunnen ze alle informatie van de autodownloaden en op een andere elektronische sleutel zetten, die de auto vervolgens gewoon accepteert.

Advies

Het advies van de politie is dan ook om, naast de elektronische beveiliging, extra anti-diefstal maatregelen te nemen. Hierbij geven ze een stuurslot als tip, evenals een speciaal slot dat de OBD-poort beschermt. Ook moeten er wetten ingevoerd worden die de verkoop van de elektronische hulpmiddelen om deze auto’s te kraken aan banden leggen.

Bron: autoblog

Comment

Working...
                                          X