Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
    Thermatic is standaard:

Thermotronic heeft een digitaal display en kost 617 euro extra:

Standkachel is een optie apart, genaamd "Programmeerbare aanvullende verwarming met afstandsbediening" en kost 1.512 euro...
    Oops my bad

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.

Comment

• With a standard climate control it is possible to select the desired temperature for the whole car, and manually choose air conditioning, flow circuits, and so on. With Thermotronic, there is an automatic mode, in which only the temperature needs to be selected, and the climate control decides how to achieve it in the best way (AC is turned on if necessary, airflow circuits adjusted, recerculation selected if needed). Also there are two zone temperature selection (driver and front passenger) possible.

Thermotronic enables the temperature to be controlled separately for driver and passenger. Using sensors to account for external factors such as sunshine, air quality and humidity, THERMOTRONIC keeps temperatures at the specified levels at all times.

A powerful air-conditioning compressor is responsible for cooling the vehicle interior quickly and efficiently. Sensors continuously monitor the interior temperature, the temperature of the air flowing from the vents, the air humidity, as well as the intensity and the angle of sunlight. A pollutant sensor monitors carbon monoxide and nitrogen oxide concentrations outside the vehicle. Should pollutant levels rise rapidly, the air recirculation flap is closed automatically.

Tot zover de verschillen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
            Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.
            alle geluk zit bij benz de hele veiligheidssanteboetiek erop, waar bij de rest tot het verplicht was door eu gewacht moest worden op zaken als esp en abs

er is nix mis met een gewone airco, maar ik snap wel dat eens je een auto-airco gewoon bent de stap terug lastig is, alhoewel niet zo voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
              Het blijven wel belachelijke optieprijzen. 600 euro extra voor automatische airco.. Het is gewoon Mercedes onwaardig om je als merk premium te noemen, en dan nog auto's aan te durven bieden zonder automatische airco. Geldklopperij gewoon.
              Kan ik alleen maar beamen hoe zot ik ook van het merk ben, hun prijzenpolitiek is Scheisse, geldt ook wel voor de andere 2 Duitse toppers. Soms lijkt het wel of de mensen willen opgelicht worden, door de dealers op kop met hun ongegeneerde prijzen. Gelukkig is iedereen vrij om voor een ander merk te kiezen want liefde is soms blind
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                With a standard climate control it is possible to select the desired temperature for the whole car, and manually choose air conditioning, flow circuits, and so on. With Thermotronic, there is an automatic mode, in which only the temperature needs to be selected, and the climate control decides how to achieve it in the best way (AC is turned on if necessary, airflow circuits adjusted, recerculation selected if needed). Also there are two zone temperature selection (driver and front passenger) possible.

Thermotronic enables the temperature to be controlled separately for driver and passenger. Using sensors to account for external factors such as sunshine, air quality and humidity, THERMOTRONIC keeps temperatures at the specified levels at all times.

A powerful air-conditioning compressor is responsible for cooling the vehicle interior quickly and efficiently. Sensors continuously monitor the interior temperature, the temperature of the air flowing from the vents, the air humidity, as well as the intensity and the angle of sunlight. A pollutant sensor monitors carbon monoxide and nitrogen oxide concentrations outside the vehicle. Should pollutant levels rise rapidly, the air recirculation flap is closed automatically.

Tot zover de verschillen zeker?
                Ik denk het wel, bedankt! Nu alleen de reden van het geklik nog weten
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  alle geluk zit bij benz de hele veiligheidssanteboetiek erop, waar bij de rest tot het verplicht was door eu gewacht moest worden op zaken als esp en abs

er is nix mis met een gewone airco, maar ik snap wel dat eens je een auto-airco gewoon bent de stap terug lastig is, alhoewel niet zo voor mij
                  Klopt.
                  De reden ligt voor de hand: moest esp en abs etc niet standaard zijn zouden er meer mensen zijn die deze "onzichtbare" opties niet zouden nemen dan er nu mensen zijn die automatische airco, metaalkleur etc niet nemen. De veiligheidsopties zijn dus "verplicht" te nemen en te betalen, en de rest willen de meeste mensen sowieso, gaat Mercedes van uit, dus die laten ze betalen. Dubbel winst.

Comment

• esp,abs en airbags zitten tegenwoordig op alle auto's. Voor alle andere veiligheidsuitrusting moet ge betalen.

Comment

• Blijkbaar zit er zelfs standaard geen auto airco een op A/GLA AMG.. dat vind ik echt wel erover. Ik kan dat niet meer missen.

Op een nieuwe Mégane van 15k zit dat standaard al op..

Comment

• Nee, Swiftfox is juist.

Automatische airco zit standaard op ALLE A/CLA/GLA modellen als Thermatic.
                        De Thermotronic is gewoon een betere versie.

Vergeet naast de veiligheidszaken als standaard ook niet de dingen zoals bluetooth audio en telefonie zonder meerprijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                          Blijkbaar zit er zelfs standaard geen auto airco een op A/GLA AMG.. dat vind ik echt wel erover. Ik kan dat niet meer missen.

Op een nieuwe Mégane van 15k zit dat standaard al op..
                          je weet toch ook dat per land de standaard opties verschillen he?
                          koop je hier een AMG of high end engine model zit je stock met xenon, full leather seats, COMAND, etc
                          in de states kan je vb een AMG kopen die even kaal is als de optieloze C180 hier
                          lets have some more member berries

Comment

• heb een benz altijd goed uitgerust geweten, oke de optielijst is ellenlang maar toch

4 schijven
                            servo
                            linkerbuitenspiegel electrisch
                            cc bij automaat

lang voor de concurrentie, tel daarbij de veiligheid en ik denk niet dat er veel aan konnen tippen

okee je moest je ruit zelf afzwengelen, je had gewoon stoffen zetels en geen alu's, maar je had wel verwarmde ruitensproeiers en een deftige krik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              in de states kan je vb een AMG kopen die even kaal is als de optieloze C180 hier
                              Zouden ze hier ook beter doen en dan een eerlijke prijs vragen voor de opties, nu heb je alleen maar ingewikkelde pakketten waarin 2 zaken zitten die je moet hebben en 2 die je dan weer helemaal niet nodig hebt. En wij klanten slikken dat maar allemaal, maja, ze verkopen toch als zoete broodjes, het zal hun dus worst wezen

Comment

• daar krijg ik ook het schijt van, paketten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  je weet toch ook dat per land de standaard opties verschillen he?
                                  koop je hier een AMG of high end engine model zit je stock met xenon, full leather seats, COMAND, etc
                                  Comand zit niet standaard op een AMG, althans toch op de A/GLA niet

En @ die automatische airco .. lijkt me echt wel manueel hoor. Auto airco is toch altijd met display?

Comment

• auto wil zeggen voor mij : thermostaat...

ondertussen wil dat zeggen led display en blazer die varieert in toeren

Comment

• Blijkbaar toch automatisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                                        We gaan er stilaan uitgeraken zo lijkt

Comment

Working...
                                        X