Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Da's toeval hoor, had ik zelf nog niet eens gemerkt, heb geen speciale voorkeur. Heb ooit 1 rode auto gehad, is volgens mij ook pas de 2de rode GLA die ik hier ooit gepost heb, who cares?
    Jou fout niet hoor. Je moet zelf maar eens kijken bij de voorstelling van nieuwe wagens aan/voor journalisten dat er blijkbaar steeds voor rood gekozen wordt, al dan niet met een rood interieur.
    Kleine ergernis van me.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Jou fout niet hoor. Je moet zelf maar eens kijken bij de voorstelling van nieuwe wagens aan/voor journalisten dat er blijkbaar steeds voor rood gekozen wordt, al dan niet met een rood interieur.
      Kleine ergernis van me.
      Ach zo, nu snap ik het, jouw reactie ook op de foto van mijn rode A3 van 17 jaar geleden. Haha, ik zal er proberen op te letten dan
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• rode auto's zijn in de mode, maar ik hou er ook van, had ooit een rode ibiza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          rode auto's zijn in de mode, maar ik hou er ook van, had ooit een rode ibiza
          Denk niet dat ze meer in de mode zijn dan vroeger, maar sommige modellen zijn gewoon erg knap in 't rood, mijn rode A3 destijds zag er ook gelikt uit. Maja, smaken hé...
          De lak van rode auto's werd, vroeger toch, bij onregelmatig of slecht onderhoud wel snel lelijk en mat.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• als ik op de n49 de trucks met nieuwe auto's (mercedes/volvo) zie bollen, zie je een pak meer rood (en roodtinten) erop staan dan een tijd terug...maar kan ernaast zitten

Comment

• rood trekt gewoon meer onze aandacht?
              lets have some more member berries

Comment

• ja, maar dat deed het altijd al

Comment

als ik op de n49 de trucks met nieuwe auto's (mercedes/volvo) zie bollen, zie je een pak meer rood (en roodtinten) erop staan dan een tijd terug...maar kan ernaast zitten
                  Eindelijk, de Vlamingen vinden stilaan ook de weg naar echte kleuren.

Comment

• (die op de n49 zijn bestemd voor uitvoer, naar zeebruhhe den boot op !)

Comment

(die op de n49 zijn bestemd voor uitvoer, naar zeebruhhe den boot op !)
                      Ah zo... .
                      Nu, ik zie stilaan op onze wegen toch ook meer rood rijden dan vroeger.

Comment

• vader van een ex heeft zich laatst een 204 in het rood gekocht, zou ik die mens nooit hebben gegeven

Comment

vader van een ex heeft zich laatst een 204 in het rood gekocht, zou ik die mens nooit hebben gegeven
                          Ik heb vorig jaar zo'n rode 204 met amg pakje zien staan bij NNC over de metropolis. Ik vind dat superknap. Maar ik ben dan ook al jaren fan van rode wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Ah zo... .
                            Nu, ik zie stilaan op onze wegen toch ook meer rood rijden dan vroeger.
                            Super, een auto mag toch een kleur hebben vind ik. Al moet ik bekennen dat ik meestal ook eindig met een iets fletsere afgeleide kleur.

Comment

• rij zelf rood. Van grijs tinten kan enkel zilver me nog bekoren.
                              Maar de keuze bij de meeste merken/modellen is echt wel om te huilen.
                              Zoek maar eens een groene tint bij de top 20 van de meest verkochte modellen. Ik gok dat er geen 5 daarvan met een groene kleur te verkrijgen zijn.
                              Wel 5 of meer tinten grijs. Standaard antwoord is dan dat klanten geen andere kleuren kiezen. Tja, als ze d'r niet meer zijn kan je ze ook niet meer kiezen.
                              Vind ik gewoon schandalig.

Comment

als ik op de n49 de trucks met nieuwe auto's (mercedes/volvo) zie bollen, zie je een pak meer rood (en roodtinten) erop staan dan een tijd terug...maar kan ernaast zitten
                                Mogelijk hoor, het meer aan rode auto's is mij toch nog niet opgevallen, zoals de wit rage een paar jaar geleden, daar kon je niet naast kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Mogelijk hoor, het meer aan rode auto's is mij toch nog niet opgevallen, zoals de wit rage een paar jaar geleden, daar kon je niet naast kijken
                                  Klopt, maar dat wit was er plots heel veel, een echte rage. Het rood lijkt zo wat stilaan op te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Klopt, maar dat wit was er plots heel veel, een echte rage. Het rood lijkt zo wat stilaan op te komen.
                                    Laat maar komen dan, voor knalrood ben ik te oud geworden maar zo'n rood als jouw 3 zie ik nog wel zitten

Comment

• We zullen maar van kleur veranderen dan

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Er stond natuurlijk een spelbederver tussen

Comment

Working...
                                          X