Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen idee.

Misschien beetje opletten van de zetels en mogelijk uitlopen op kleding van passagiers, maar verder denk ik niet dat het veel kwaad kan.
    Als het echt een loszittend deeltje is, dan zal WD40 (op lange termijn) ook niet zoveel helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
      Geen idee.

Misschien beetje opletten van de zetels en mogelijk uitlopen op kleding van passagiers, maar verder denk ik niet dat het veel kwaad kan.
      Als het echt een loszittend deeltje is, dan zal WD40 (op lange termijn) ook niet zoveel helpen.
      Je hebt gelijk, ik zal maar wachten tot bij mijn eerste onderhoud in januari in Polen.
      Uit ervaring weet ik dat als ik bij mijn dealer hier moet langsgaan alles nog meer gaat rammelen, of toch minstens een paar bijkomende beschadigingen
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Na meer dan 1600 vooral snelwegkm op 4 dagen was het weer dringend nodig, ingebakken insecten verwijderd (?) en 4 tikken steenslag bijgewerkt, zelfs op de zijkant

NOOIT wil ik nog een zwarte auto, metallic of niet, gewoon alles zie je daarop. Mooi is het wel, in de showroom toch

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• zwart is niet mooi maar staat er wel, en vuil mixt dat perfect in de massa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            zwart is niet mooi maar staat er wel, en vuil mixt dat perfect in de massa
            Als gediplomeerd Pietje Precies lukt mij dat niet om zo lang rond te rijden bobo

Comment

• ik ben ook wel trotser als'em pas is gewassen

Comment

• Zwart is een moeilijke kleur, maar als die gepoetst is geeft het toch een grotere meerwaarde als een grijze muis.

Mijn vito is ook obsidiaanzwart, maar elke keer hij gepoetst is ben ik er na 4 jaar nog altijd trots op.
                ML is dan weer in cubanietzilver, die mag echt smerig vuil zien en dan lijkt hij nog 'vrij' proper.
                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                  Zwart is een moeilijke kleur, maar als die gepoetst is geeft het toch een grotere meerwaarde als een grijze muis.

Mijn vito is ook obsidiaanzwart, maar elke keer hij gepoetst is ben ik er na 4 jaar nog altijd trots op.
                  ML is dan weer in cubanietzilver, die mag echt smerig vuil zien en dan lijkt hij nog 'vrij' proper.
                  Inderdaad, ik heb een cubaniet Sportcoupé gehad, zag je niks op, was eigenlijk altijd proper en nu die cosmoszwarte is misschien wel mooier maar zoveel ergerlijker
                  Ik blijf erbij, never again!

Comment

• Cubanietzilver.

Heb een C220CDI gehad in die kleur. Pas bij het wassen zag je hoe vuil de auto werkelijk was.

Beetje onbegrijpelijk dat ze die kleur geschrapt hebben.

Comment

• ervoor was dat rookzilver zeker ongeveer ?

Comment

ervoor was dat rookzilver zeker ongeveer ?
                        Ja, dat lijkt er toch het meest op.

Comment

• knappe kleur die nog beter uitkomt in de zon

Comment

• Mooie kleur inderdaad, hier in mijn buurt staan er 2 in deze kleur.

Comment

• 15000 km alweer, kleine review,

Voor:

- Zeer comfortabel, ik heb altijd het gevoel met een veel grotere auto onderweg te zijn.
                              - Mooi design en goeie afwerking. Top zetels in Urban uitvoering.
                              - Kilometervreter met miniem verbruik, ik zit aan 5 liter gemiddeld.
                              - Leuk infotainmentsysteem met een goeie Becker navigatie.

Tegen:

- Geen echte SUV, stoort mij wel niet.
                              - Zicht rondom, maar dat wordt ten dele door de achteruitrijcamera en het parkeersysteem opgelost, nooit bestellen zonder.
                              - Prijs en opties, bekend bij MB, zelfs nog geen aut. airco voor die prijs. Alles in ingewikkelde pakketten, vaak dingen die je apart zou willen.
                              - Toch enkele kleine interieurrammels, oa. gordel achteraan, getik airco. Hopelijk opgelost bij mijn eerste onderhoud in januari in Polen.
                              - Veel te kleine onderhoudsinterval, 1 jaar of 25000 km, bij de concurrentie is dat meestal 2 jaar en 30000 km of zelfs nog meer. Met de kilometer zal ik rekening houden maar met de tijd zeker niet, ik heb ongeveer 1 jaar en 4 maanden nodig om aan de 25000 km te geraken.
                              Mijn auto heeft voor de aflevering nog 6 weken in de showroom gestaan en het Assyst systeem telt dat allemaal mee. Dealervriendelijk systeem ipv klantvriendelijk Ik check de essentiële dingen regelmatig zelf.

Nog enkele persoonlijke opmerkingen:

- Ik vind het vervelend dat ik de lichten niet volledig kan uitschakelen, dat automatisch systeem werkt vaak op mijn wekker, bedien dat liever zelf. Waarom geen uitknop zoals vroeger en nog steeds beschikbaar bij de meeste merken?

- Ben tevreden over de auto maar ook niet meer dan dat, ben van kindsaf MB fan en had er iets meer van verwacht.
                              Is de meerprijs in vergelijking met mijn vorige Kia Sportage zeker niet waard, die had ook nog een pak meer opties en kostte 9000 euro minder. Die krijg je in herverkoop ook niet gerecupereerd, premium of niet.

Onlangs deze tegengekomen, dezelfde uitvoering maar met andere accenten, zwart ipv zilver, ook niet mis,

Kleine vergelijking,

Last edited by Jocar; 04/11/2015, 14:23.

Comment

• gla-amg

Comment

• waar zit jullie antenne ?

Comment

waar zit jullie antenne ?
                                    Dakspoiler met geïntegreerde antenne.

Comment

• ik heb vandaag gemerkt - ofwel zijn de lampjes stuk - dat de lichtknop niet meer verlicht is tenzij ik de achtermistlamp (1) aansteek

Comment

• Is da nie normaal?

Comment

• Tja, het is bij MB toch allemaal niet meer wat het geweest is, ik zie net dat de voorste remklauwen roesten, mooi zicht! Premium materiaal waarschijnlijk

Iemand die weet of ik dat kan verwijderen zonder te moeten verven? Speciaal product?

Comment

Working...
                                          X