Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cola over zwabberen

Comment

• ...en oude benzen hun klauwen roestten ook al hoor, alleen zaten daar (put)deksels over om nog maar te spreken over de rest
      Last edited by bobo; 03/11/2015, 20:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
        Cola over zwabberen
        Bedankt voor de tip, azijn zou ook goed zijn hoor ik nu. Binnenkort eens proberen....
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ook (te) agressieve velgenreiniger kan dit veroorzaken. Ik zou trouwens opletten met allerlei middeltjes zomaar erover te kappen. Het zou jammer zijn moest hierdoor de zwarte lak van je velgen aangetast worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk Berichten
            Ook (te) agressieve velgenreiniger kan dit veroorzaken. Ik zou trouwens opletten met allerlei middeltjes zomaar erover te kappen. Het zou jammer zijn moest hierdoor de zwarte lak van je velgen aangetast worden.
            Ik zal dit uiteraard wel heel voorzichtig aanbrengen. Velgenreiniger heb ik niet gebruikt, wel een paar keer een carwash. Maar dan nog, op een auto van nog geen jaar oud vind ik dit toch snel, bij mijn vorige auto's nooit gehad en die werden hetzelfde behandeld.

Ik stel nu vast op de foto's van vorige maand dat het toen al te zien was blijkbaar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Het zijn ook alleen maar de voorste remklauwen die roesten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ...en oude benzen hun klauwen roestten ook al hoor, alleen zaten daar (put)deksels over om nog maar te spreken over de rest
                Als het allemaal verstopt is zie je het niet hé bobo Tegenwoordig met die open velgen kan je er niet langs kijken

Comment

• Ik heb ze gisteren ingesmeerd met WD40, dat product is voor alles goed blijkbaar, aan 1 kant is de roest al zo goed als verdwenen. Ik denk als ik nog een paar keer insmeer dat het verdwenen is. Zou fijn zijn, toppie!

Comment

• ik heb een paar jaar terug een zilver vernislaag over mijn remklauwen gesmeerd. doet wonderen
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      ik heb een paar jaar terug een zilver vernislaag over mijn remklauwen gesmeerd. doet wonderen
                      Da's plan B, eerst zo proberen

Comment

• morgen rijd ik een manuele (kijk er al tegenop 200 cdi), ik heb al met een auto-250 gereden lang geleden

er heeft een dronken kerel tegen zus haar auto gezeten en die is gaan lopen maar auto laten staan

Comment

morgen rijd ik een manuele (kijk er al tegenop 200 cdi), ik heb al met een auto-250 gereden lang geleden

er heeft een dronken kerel tegen zus haar auto gezeten en die is gaan lopen maar auto laten staan
                          Oei, da's minder! Goed verzekerd hoop ik? Die GLA is dus een vervangauto als ik goed begrijp? Het is geen S-klasse natuurlijk, enjoy!

Comment

• zal ik doen, is enkel materieel lastig gedoe

Comment

• mijn gereden exemplaar

de gla is de perfecte brug tss a en c
                              comfort is zelfs beter - maar ik heb zelf gereden dus niet evenwaardig vergelijk - als een 205 avantgarde op de sportophanging

Comment

• wat een makkelijk, geen moeite doen manuele boite, had zeker voor 3 jaar niet gemanueeld

dus dat zal bij elk merk wel zo zijn

Comment

• Mercedes vind ik 1 van de leukste om manueel te rijden.

Roerstokje kan je met 1 vinger bedienen. Klikt mooi in de versnellingen.
                                  Koppeling grijpt smeuig, maar nog altijd met genoeg gevoel aan.
                                  Tegendruk van de pedaal is ook niet moordend (in de file).

Niet elk merk is zo...

Comment

• et kostte echt hoegenaamd geen moeite, heb verschillende gas-koppelingcombinatie geprobeert auto doet steeds hetzelfde
                                    je moet wel versnelling selecteren

Comment

eigenlijk mag drl niet meer worden uitgeschakeld, is verplicht intussen...maar stand schakelaar op 0 en het wordt donker steeds gaan de dimlichten branden

DRL moeten op het voertuig staan, maar gebruik is niet verplicht!

Comment

mijn gereden exemplaar

de gla is de perfecte brug tss a en c
                                        comfort is zelfs beter - maar ik heb zelf gereden dus niet evenwaardig vergelijk - als een 205 avantgarde op de sportophanging
                                        Nice! Op de kleur na dezelfde uitvoering als de mijne. Toch meegevallen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                          DRL moeten op het voertuig staan, maar gebruik is niet verplicht!
                                          huh? de wet zegt toch anders? kan je je stelling eens verdedigen met een wettekst ofzo?
                                          de wet zegt duidelijk dat je niet de mogelijkheid mag hebben deze on/off te zetten en op wagens sinds nieuwer dan 2011 zijn DRL's verplicht fabrieks af
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X