Berlijn - Genk inclusief 30 minuten file in Hannover
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennice! mooie gemiddelde snelheid ook.
hoeveel RPM draait de wagen bij 120km/hN
Net geen 2000 toeren, 125 km/h = 2000 toeren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenHier eindelijk de beloofde foto's:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBerlijn - Genk inclusief 30 minuten file in Hannover
Volgende keer ook eens proberen een eco run te doen, maar daar ga ik wel nooit aan geraken, weet ik wel zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWow, d'as echt wel een puik resultaat.
Volgende keer ook eens proberen een eco run te doen, maar daar ga ik wel nooit aan geraken, weet ik wel zeker.
Het is tegenwoordig ook niet meer echt mogelijk om met het drukke verkeer overdag in Duitsland veel van hoge snelheden te genieten, op de meeste plaatsen zijn er nu ook snelheidsbeperkingen (elektronische aanpassing), en terecht eigenlijk want het is vaak onverantwoord.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenen dan gaan ze meteen maar voor de échte motor ook ;-)
Best knap zo in het rood met die zwarte accentenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMooi inderdaad, ze worden dan ook nog niet zo uitgemolken als wij door de belastingen, een straffe motor blijft daar fiscaal best betaalbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenna ni overdrijven he, alsof een 250 in be zoveel meer kost aan taxen als een 180dEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb bovenleidingEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes präsentiert auf der Detroit Auto Show (8. bis 22. Januar 2017) das GLA Facelift.
Ein erstes Teaserbild des Kompakt-SUV zeigt die neuen Scheinwerfer mit optionaler LED-Technologie und die neu gestaltete Front. Das Heck zieren eine neue Rückleuchten-Grafik und geänderte Endrohre. Der Innenraum wird mit neuen Materialien, einem größeren, weiterhin freistehenden Bildschirm und den jüngsten Connectivity-Funktionen aufgewertet. Die Motoren werden effizienter und umweltschonender. Serienmäßig ist künftig bei den höheren Motorisierungen ein adaptives Fahrwerk mit verschiedenen Fahrmodi an Bord.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment