Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Berlijn - Genk inclusief 30 minuten file in Hannover

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• nice! mooie gemiddelde snelheid ook.
      hoeveel RPM draait de wagen bij 120km/hN
      lets have some more member berries

Comment

• Hier eindelijk de beloofde foto's:

VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          nice! mooie gemiddelde snelheid ook.
          hoeveel RPM draait de wagen bij 120km/hN
          Inderdaad, de uitrit in Berlijn en de lange file heeft het gemiddelde nog flink naar beneden gehaald. Ik wou bewijzen dat ik zo'n mooi gemiddeld verbruik niet haal met 90 per uur te rijden zoals sommigen hier denken

Net geen 2000 toeren, 125 km/h = 2000 toeren.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
            Hier eindelijk de beloofde foto's:

Mooi, mooi! Prachtige kleur ook, spijt dat ik die niet heb, want dat zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Berlijn - Genk inclusief 30 minuten file in Hannover

Wow, d'as echt wel een puik resultaat.

Volgende keer ook eens proberen een eco run te doen, maar daar ga ik wel nooit aan geraken, weet ik wel zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Wow, d'as echt wel een puik resultaat.

Volgende keer ook eens proberen een eco run te doen, maar daar ga ik wel nooit aan geraken, weet ik wel zeker.
                Was eigenlijk geen ecorun. Die eco in het dashboard wil zeggen dat het start-stop systeem ingeschakeld is en heeft eigenlijk geen zin op de snelweg, brandt altijd vermits ik meestal vergeet om het uit te schakelen

Het is tegenwoordig ook niet meer echt mogelijk om met het drukke verkeer overdag in Duitsland veel van hoge snelheden te genieten, op de meeste plaatsen zijn er nu ook snelheidsbeperkingen (elektronische aanpassing), en terecht eigenlijk want het is vaak onverantwoord.

Comment

• Ja, tegenwoordig verkies ik ook meer en meer, om gewoon op cruise snelheid naar ginder te rijden.

Er zijn gewoon nog té weinig plekken waar het nog kan/mag en idd min of meer verantwoord is.

Comment

• 2 weken in Polen en geen enkele gezien, en hier parkeren de Polen ze bijna voor mijn deur

Comment

• en dan gaan ze meteen maar voor de échte motor ook ;-)
                      Best knap zo in het rood met die zwarte accenten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        en dan gaan ze meteen maar voor de échte motor ook ;-)
                        Best knap zo in het rood met die zwarte accenten
                        Mooi inderdaad, ze worden dan ook nog niet zo uitgemolken als wij door de belastingen, een straffe motor blijft daar fiscaal best betaalbaar

Comment

• joepie !
                          1 of andere dorpsgenoot heeft een gla 45

hebben we het hele kwartet, a cla clasb gla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Mooi inderdaad, ze worden dan ook nog niet zo uitgemolken als wij door de belastingen, een straffe motor blijft daar fiscaal best betaalbaar
                            na ni overdrijven he, alsof een 250 in be zoveel meer kost aan taxen als een 180d

Comment

• Scheelt idd Mss 150€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                na ni overdrijven he, alsof een 250 in be zoveel meer kost aan taxen als een 180d
                                In vergelijking met Polen wel en als onze 'populaire' politici de huidige trend voortzetten mag je binnenkort blij zijn dat je de oplading van jouw elektrische fiets nog gaat kunnen betalen

Comment

• ik heb bovenleiding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik heb bovenleiding

Comment

• Ik op het werk ook: 15kV AC en 3kV DC...
                                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Comment

• Mercedes präsentiert auf der Detroit Auto Show (8. bis 22. Januar 2017) das GLA Facelift.

Ein erstes Teaserbild des Kompakt-SUV zeigt die neuen Scheinwerfer mit optionaler LED-Technologie und die neu gestaltete Front. Das Heck zieren eine neue Rückleuchten-Grafik und geänderte Endrohre. Der Innenraum wird mit neuen Materialien, einem größeren, weiterhin freistehenden Bildschirm und den jüngsten Connectivity-Funktionen aufgewertet. Die Motoren werden effizienter und umweltschonender. Serienmäßig ist künftig bei den höheren Motorisierungen ein adaptives Fahrwerk mit verschiedenen Fahrmodi an Bord.

Comment

Working...
                                          X