licht het aan mij of zie ik geen verschil buiten de gril ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenlicht het aan mij of zie ik geen verschil buiten de gril ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenElke persfoto van de GLA is met de ster in het front zoals de foto hierboven, elke GLA facelift die ik al zag is met de ster zoals bij de GLA van Jocar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hoe bedoel je precies? De ster staat toch nog op dezelfde plaats als vroeger, alleen de grill is anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenik ga een proefrit aanvragen, first world problems, heb 1 E coupe en mn 3de C klasse nu, sinds 2010. kwestie van eens iets anders te hebben, ik vind het toch teveel op de A klasse lijken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
Je moet de foto's van de groene GLA die jij gepost hebt eens bekijken en dan die van de witte & die blauwe, het front van de groene GLA is precies een ster (zo schijfachtig), de andere heb je gaten tussen.Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenDie "schijfachtige" is een versie met de distronic. Radar en sensoren zitten in de ster weggewerkt.
Ik had in eerste instantie jouw uitleg verkeerd begrepen, ik dacht dat jij bedoelde dat de ster op een andere plaats stond. Probleem opgelost
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag bij de Poolse dealer langs geweest voor een terugroepactie. Ik wist het niet maar was er toevallig en heb ze dus maar laten uitvoeren. Een software-update van de motorregeling. Ze zijn zich bij MB ook volop aan 't indekken voor de uitstoot blijkbaar
Merk voorlopig geen verschil, alleen dat de start-stop voorlopig nog niet werkt. Wel nog maar 3 km gereden hoewel motor warm was. Afwachten maar.
Een paar pics naast een gefacelifte broer
Last edited by Jocar; 29/06/2018, 20:42.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Start-Stop werkt terug. Batterijspanning zal na de update te laag geweest zijn waarschijnlijk. Benieuwd of er iets veranderd gaat zijn op gebied van trekkracht, verbruik enz. Morgen lange rit voor de boeg en zal ik hopelijk al wat meer weten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag 400km gereden en ik voel totaal geen verschil na de motorupdate, verbruik blijft ook hetzelfde.
Wel zijn er een paar aanpassingen in mijn boordcomputer (menu kan ik nu doorscrollen, vroeger moest ik na 'instellingen' altijd helemaal terug) en ook het rode afstandswaarschuwingslampje werkt sneller en beter. Ze hebben blijkbaar meer software updates gedaan. Bwa, zolang het niks kost laat ze maar doen danEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
45000 km, tijd voor een review. Nog alles hetzelfde eigenlijk
Voor:
- Zeer vlot en comfortabel, ik heb altijd het gevoel met een veel grotere auto onderweg te zijn.
- Mooi design en goeie afwerking. Top zetels in Urban uitvoering.
- Kilometervreter met miniem verbruik, ik zit aan 5 liter gemiddeld en soms nog minder, niet slecht voor een 2,1 l.
- Leuk infotainmentsysteem met een goeie Becker navigatie.
- Alle kleine euvels uit de vorige reviews werden mooi opgelost door de Poolse dealer. Toppie!
Tegen:
- Geen echte SUV, stoort mij wel niet.
- Zicht rondom, maar dat wordt ten dele door de achteruitrijcamera en het parkeersysteem opgelost.
- Prijs en opties, bekend bij MB, zelfs nog geen aut. airco voor die prijs. Alles in ingewikkelde pakketten, vaak dingen die je apart zou willen.
- Veel te kleine onderhoudsinterval, 1 jaar of 25000 km, bij de concurrentie is dat meestal 2 jaar en 30000 km of zelfs nog meer. Met de kilometer zal ik rekening houden maar met de tijd zeker niet, ik heb ongeveer 1 jaar en 6 maanden nodig om aan de 25000 km te geraken. Service wordt tot grote tevredenheid bij een Poolse dealer gedaan. Volgende is een B1 service, doe ik op 42000 km. De eerste A service was na 1 jaar op 17000 km, kwestie om met de garantie in orde te blijven, is nu toch voorbij na 2 jaar.
Mijn auto heeft voor de aflevering nog 6 weken in de showroom gestaan en het Assyst systeem telt dat allemaal mee. Dealervriendelijk systeem ipv klantvriendelijk Ik check de essentiële dingen regelmatig zelf.
Verder nog steeds erg tevreden!Last edited by Jocar; 13/08/2017, 14:44.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag nog eens wat steenslag bijgewerkt. Ik heb ook een paar kleine tikjes in mijn voorruit, te weinig om een nieuwe ruit te laten plaatsen. Onvermijdelijk die dingen
Last edited by Jocar; 29/06/2018, 20:47.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mijn gemiddeld verbruik van mijn Polen trip tot nu, weer een rekord! En dat is zonder er echt op te letten. Daar zitten hoge snelheden, files en rotweer in.
Of de grote sjoemel update van onlangs ermee te maken heeft weet ik niet, het wordt alsmaar minder. Ik zie mij dat met een benzine hybride nog niet onmiddellijk doen. Ze gaan mij het dieselen op die manier nog niet zo snel afleren imo
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment