Welk type is dat ? De Mercedesversie X6 ? Ziet er lekker stoer uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWelk type is dat ? De Mercedesversie X6 ? Ziet er lekker stoer uitEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMooier dan de X6 vind ik. Verdomme, waarom maken ze zoveel toffe auto'sEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Goeie vraag! En waarom zijn wij hier ook nog gek van zo'n blik?
Jammer dat ze die dikke jaarboek (hoe noemde dat 'Autotest'?) niet meer uitbrengen. Daar had je lang plezier aan en gaf je een mooi overzicht van de verschillende modellen. Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker het wordt om alle modellen te kennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Dat kunde niet uitleggen denk ik. Altijd geweest en dat groeit er blijkbaar niet snel uit. Dat blauwe katern van de Autogids en de Autogids zelf is quasi mijn dagelijkse leesvoer op 't WC .
Jammer dat ze die dikke jaarboek (hoe noemde dat 'Autotest'?) niet meer uitbrengen. Daar had je lang plezier aan en gaf je een mooi overzicht van de verschillende modellen. Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker het wordt om alle modellen te kennen.
Last edited by Jocar; 17/12/2017, 15:12.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb ze liggen vanaf 90. Mijn schoonvader had ze vanaf de eerste, toen het nog kleine boeken waren. Hij vroeg of ik ze wou en ben zo stom geweest nee te zeggen. Hij heeft ze weggesmeten. Heb er nog spijt van.
Maja, als een mens alles moet blijven bijhouden wordt het huis te kleinEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag gepoetst en een paar tikjes vervelende steenslag bijgewerkt, grrrr! Maar nog altijd zeer tevreden.
Last edited by Jocar; 29/06/2018, 20:41.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMoet tussen die steentjes door rijden hee
Mooi he ne zwartenotto als die pas gewassen is, zeker als t ie zo mooi glanst!
Mooi wel! Maar dit was toch mijn eerste en laatste zwarte auto. Een nachtmerrie voor een Pietje PreciesEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hahaha, ik flikker al met mijn lichten op de insecten in de zomer zodat ze zouden wegblijven, jouw suggestie is nu toch even teveel gevraagd
Mooi wel! Maar dit was toch mijn eerste en laatste zwarte auto. Een nachtmerrie voor een Pietje Precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenik flikker al met mijn lichten op de insecten in de zomer zodat ze zouden wegblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Foute boel ! ... daarmee trek je ze net aan, want ze komen op het licht af !Last edited by Jocar; 17/12/2017, 20:20.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDuurt tot de herfst tegen da'k die insecten kwijt ben. Ze lijken soms in de lak te zitten lol.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Frustrerend, die branden gewoon in de lak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenHier hangen ze er maximum een week op ... altijd weer blij van 't resultaat, ook vandaag weer gepoetst.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment