En waar blijven ze dan met het vuil? In motorruimte kan ik nog aannemen dat het op de grond valt. Maar in het interieur? Waar blijft het vuil dan? Wordt het in de stof van de zetels geblazen? Het moet toch ergens naar toe?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLA
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenJa ik heb dat al is gebruikt, is echt magie. Ge ziet het voor uw ogen gebeuren en toch is het niet te geloven.
Ik heb heel de motor en chassis laten doen toen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenEn waar blijven ze dan met het vuil? In motorruimte kan ik nog aannemen dat het op de grond valt. Maar in het interieur? Waar blijft het vuil dan? Wordt het in de stof van de zetels geblazen? Het moet toch ergens naar toe?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op de link van TT-911 staan een paar demonstratiefilmpjes.
http://www.droogijsstraal.be/oplossingen/automotive/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
Heb ik ook gezien, maar je kan nog steeds niet zien waar het vuil naartoe vliegt. IN de zetels lijkt me niet. Ergens door het interieur dan, toch?
De voordelen van droogijsstralen:- reinigen zonder beschadiging van de ondergrond
- reinigen zonder residu / water / afval
- inpandig reinigen zonder overlast
- verwijderen van belettering, stickers, epoxy etc.
- effectief verwijderen van antifouling
- ook voor machines en machine onderdelen
- zeer efficiënt en milieuvriendelijk
De reinigende werking is gebaseerd op 3 effecten:- Inslageffect. De persluchtstroom die het droogijs versnelt en het ontwerp van de straalpijp zorgen voor een grote kinetische energieoverdracht.
- Thermoshock. Door het temperatuursverschil tussen het te behandelen oppervlak en het droogijs ontstaat een grote temperatuurgradiënt. Deze temperatuurgradiënt veroorzaakt microscopische scheurtjes in de te verwijderen laag, waardoor deze makkelijker loskomt.
- Micro-explosie. Op het moment dat een droogijsdeeltje het te behandelen oppervlak raakt, wordt het omgezet in gas. Het volume van het gas is ongeveer 800 keer groter dan het droogijsdeeltje. Dit veroorzaakt een liftende kracht waardoor het vuil verwijderd wordt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenProper! Dank voor het opzoekwerk Jocar. Lijkt me een alternatief voor detailing van het interieur. Wel enkel voor profesionals, want voor een particulier is zo'n machine veel te duur.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment