Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En waar blijven ze dan met het vuil? In motorruimte kan ik nog aannemen dat het op de grond valt. Maar in het interieur? Waar blijft het vuil dan? Wordt het in de stof van de zetels geblazen? Het moet toch ergens naar toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
      Ja ik heb dat al is gebruikt, is echt magie. Ge ziet het voor uw ogen gebeuren en toch is het niet te geloven.
      Ik heb heel de motor en chassis laten doen toen.
      Nice! Moet ik in mijn buurt eens een bedrijf zoeken en prijs vragen of heb jij een idee daarvan? Het moet wel betaalbaar zijn natuurlijk, ik heb de indruk dat het meer voor industriële dingen gebruikt wordt. Een toestel huren kost al minstens 100€, wel duur om de motor even proper te maken. Misschien interessant als je het dan voor een paar dingen kunt gebruiken.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
        En waar blijven ze dan met het vuil? In motorruimte kan ik nog aannemen dat het op de grond valt. Maar in het interieur? Waar blijft het vuil dan? Wordt het in de stof van de zetels geblazen? Het moet toch ergens naar toe?
        Op de link van TT-911 staan een paar demonstratiefilmpjes.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Op de link van TT-911 staan een paar demonstratiefilmpjes.

http://www.droogijsstraal.be/oplossingen/automotive/
          Heb ik ook gezien, maar je kan nog steeds niet zien waar het vuil naartoe vliegt. IN de zetels lijkt me niet. Ergens door het interieur dan, toch?

Comment

Heb ik ook gezien, maar je kan nog steeds niet zien waar het vuil naartoe vliegt. IN de zetels lijkt me niet. Ergens door het interieur dan, toch?
            Beetje zoekwerk verricht, blijkbaar is er geen afval

De voordelen van droogijsstralen:

• reinigen zonder beschadiging van de ondergrond
            • reinigen zonder residu / water / afval
            • inpandig reinigen zonder overlast
            • verwijderen van belettering, stickers, epoxy etc.
            • effectief verwijderen van antifouling
            • ook voor machines en machine onderdelen
            • zeer efficiënt en milieuvriendelijk

De reinigende werking is gebaseerd op 3 effecten:
            • Inslageffect. De persluchtstroom die het droogijs versnelt en het ontwerp van de straalpijp zorgen voor een grote kinetische energieoverdracht.
            • Thermoshock. Door het temperatuursverschil tussen het te behandelen oppervlak en het droogijs ontstaat een grote temperatuurgradiënt. Deze temperatuurgradiënt veroorzaakt microscopische scheurtjes in de te verwijderen laag, waardoor deze makkelijker loskomt.
            • Micro-explosie. Op het moment dat een droogijsdeeltje het te behandelen oppervlak raakt, wordt het omgezet in gas. Het volume van het gas is ongeveer 800 keer groter dan het droogijsdeeltje. Dit veroorzaakt een liftende kracht waardoor het vuil verwijderd wordt.
            Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Droogijsstralen

Comment

• Proper! Dank voor het opzoekwerk Jocar. Lijkt me een alternatief voor detailing van het interieur. Wel enkel voor profesionals, want voor een particulier is zo'n machine veel te duur.

Comment

Proper! Dank voor het opzoekwerk Jocar. Lijkt me een alternatief voor detailing van het interieur. Wel enkel voor profesionals, want voor een particulier is zo'n machine veel te duur.
                Geen dank, het interesseert mij ook wel. Zal voorlopig mijn motorruimte toch maar zo goed mogelijk met de handjes blijven proper maken

Comment

• Last edited by Jocar; 29/06/2018, 20:39.

Comment

• En nog een Urban facelift kontje

Comment

• Dan ook maar uit andere hoeken

Last edited by Jocar; 29/06/2018, 20:38.

Comment

Working...
                      X