Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacia Duster (Facelift)

Dacia is in rap tempo bezig het gamma te vernieuwen. Nu is het de beurt aan de Duster om een opfrisbeurt te krijgen.

Dacia zegt bij de restyling de Duster meer als een 4x4 te hebben getekend. Het front krijgt bijvoorbeeld een nieuwe grille en een nieuwe, lager geplaatste luchtinlaat. Ook de dubbele koplampen met dagrijverlichting zijn nieuw.
    De dakdragers met het Duster-logo zijn andere noviteiten, net als de 16-inch 'Dark Metal' wielen. Aan de achterzijde onderscheidt de nieuweling zich met verchroomde elementen. Denk hierbij aan een uitlaatsierstuk en een '4WD-logo'.
    Op 9 september maakt Dacia de specificaties van de gefacelifte Duster bekend. Wij verwachten in ieder geval de introductie van de 1,2-liter TCe-motor.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Nice! Zal zeker een verkoopsucces blijven.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Dacia Duster Facelift Revealed ahead of Frankfurt 2013

The Dacia Duster crossover has received a refresh in design and equipment, all of which will be officially shown at the Frankfurt Motor Show.

The Duster has enjoyed great success across Europe and has made it as far as India or Brazil under the Renault badge. This new one has a stronger emphasis on 4x4 ruggedness. The front end of the car boasts a redesigned grille with two prominent plates strips at the front.

The headlights are also new, featuring a crisper feel and incorporating new daytime running lights at the top.

The car also received Duster-labeled roof bars with slatted supports and a new 16-inch Dark Metal alloy wheels equipped with "Mud and Snow". At the back, it gets chrome exhaust tip and a fresh design for the taillights.

We're hoping there are some changes inside as well. We've head the new Duster has a refreshed instrument binnacle and has been fitted with cruise control. Spy photographers have also seen an Eco2 button on the 1.5-liter dCi prototypes.

“We built on the appeal of the original model and its proportions. Identity components such as the grille have been modernised. We have also strengthened the 4x4 cues of the vehicle, while keeping all its useful features. New Duster gets an even stronger character while retaining its initial DNA," says David Durand, Head of Styling for the Entry range.

Bron: [www.autoevolution.com]

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Nice! Zal zeker een verkoopsucces blijven.
                Dan toch maar enkel omwille van zijn prijs. Van zijn kwaliteit en looks moet deze het duidelijk niet hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                  Dan toch maar enkel omwille van zijn prijs. Van zijn kwaliteit en looks moet deze het duidelijk niet hebben.
                  Tja, prijs is nu eenmaal belangrijk in deze tijd voor 'Jan Modaal', Dacia en Renault hebben dat goed gezien, zij hebben hun bestseller vast

Comment

looks blijven mooiste kleine suv op de markt (na glk wel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      En wat is er volgens jou mis met zijn kwaliteit? Moest je nu nog zeggen de afwerking van het huidige model, ik zou het begrijpen, maar de kwaliteit?
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

...en dan nog de afwerking, het design van de afwerking beter gezegd

iets wat lelijk is kan nog steeds ergonomisch zijn, ik hou van de opbouw van een technische installatie

Comment

Ziet er niet verkeerd uit.

Comment

Altijd al een leuke verschijning geweest ! Kwa uiterlijk vond ik de vorige wat neutraler mooier, het vernieuwde interieur is er wel een pak op vooruit gegaan ! Ooit koop ik mij een Dacia !
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

bij dacia dachten ze: "laten we anders de cruise control knop onderaan de middenconsole zetten. samen bij de ruiten, heel ergonomisch anno 2013."

2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oh god, ja inderdaad. Wat is DAT nu voor een plaats? Dat is vragen voor ongevallen, toch?
                                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Zal wel enkel een aan en uit schakelaar zijn....instellen zal je wel aan het stuur doen, neem ik aan.

Ook altijd wel fan geweest van de looks van de Duster, en eigenlijk nog nooit veel slechts over gehoord qua kwaliteits problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Zal wel enkel een aan en uit schakelaar zijn....instellen zal je wel aan het stuur doen, neem ik aan.

Ook altijd wel fan geweest van de looks van de Duster, en eigenlijk nog nooit veel slechts over gehoord qua kwaliteits problemen.

Is idd de knop om om te schakelen van snelheidsbegrenzer naar CC. Is bij alle Renaults ook zo.

De rest doe je aan het stuur.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Bij m'n Espace stond die nog slechter opgesteld. Maar da's nu ook niet een knop die je veel nodig hebt. Gewoon switchen tussen cruise control en snelheidsbegrenzer. Nee, de plaats in de Dacia zou me niet storen.

Comment

weinig of veel gebruikt, blijft verkeerd geplaatst, een reserve wiel gebruik je ook niet veel. men zegt tocht ook laat we we deze ne keer plaatsen op een totaal onlogische plaats men gebruikt het toch niet alle dagen. wat looks betreft, doet mij nog altijd niks. prijs blijft belangrijkste aan deze wagen

Comment

Working...
                                        X