Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Duster (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jojo2 Bekijk Berichten
    weinig of veel gebruikt, blijft verkeerd geplaatst, een reserve wiel gebruik je ook niet veel. men zegt tocht ook laat we we deze ne keer plaatsen op een totaal onlogische plaats men gebruikt het toch niet alle dagen. wat looks betreft, doet mij nog altijd niks. prijs blijft belangrijkste aan deze wagen
    Daarom dat bij de meesten het reservewiel onder de kofferbodem zit? Op de enige plaats waar zeker gerief op ligt als je het nodig hebt? Al een op vakantie geweest en plaate band gehad? Mag je gans je hebben en houden op de snelweg zetten om aan dat reservewiel te kunnen. Dan kies ik toch liever voor een knop die je nooit gebruikt op een plaats waar je altijd aan kan en die je ook blindelings kan bedienen. Tot voor kort zaten bij veel wagens op die plaats de knoppen van de ventilatie, of vroeger zelf de radio en al bij al waren daar weinig klachten van...
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Leuke neus , achterkant is wat minder . Het interieur is bijna hetzelfde als dat van een Stepway , en dat valt allemaal redelijk mee op gebied van afwerking en ergonomie (binnen deze prijsklasse natuurlijk) . Hopelijk goede euroncap scores deze keer !

Comment

De foto's van het interieur die hier gepubliceerd zijn, kloppen niet. Ik heb vandaag nog de foto's bij de dealer kunnen bekijken. Er is wel degelijk verschil met de Sandero reeks.
        De Duster krijgt het dashboard bijna identiek aan de Renault Duster in Brazilië/Argentinië. Ziet er alleszins nog een stukje beter uit.

Renault-Duster-TechRoad-4.jpg

http://www.autosblog.com.ar/wp-content/gallery/renault-duster/Renault_Duster_Argentina-01.jpg
        Last edited by gpdude; 31/08/2013, 17:10.
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Echt zo'n leuk ding !
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Very nice!!

Comment

Dacia houdt woord: in aanloop naar de IAA heeft het Roemeense merk alle informatie over de vernieuwde Duster vrijgegeven.

Aan de voorzijde zien we een lager geplaatste luchtinlaat en een nieuwe grille met twee verchroomde strips. Ook de koplampen met geïntegreerde dagrijverlichting zijn nieuw. Verder biedt de Dacia nu dakdragers met Duster-logo en 16-inch wielen met 'Mud&Snow' banden.
                  Ook aan de achterkant hebben de Roemenen de Duster aangepakt. Hier zien we nieuwe lichtunits met chroomafwerking. Een verchroomd uitlaatsierstuk en een 4WD-logo completeren de uiterlijke wijzigingen.

Multimedia
                  Binnenin maakt de Duster grote stappen. Het dashboard is bijvoorbeeld geheel nieuw, de opnieuw ontworpen stoelen bieden meer zitcomfort en Dacia heeft er veel werk van gemaakt om de geluidsisolatie te verbeteren. Bij dezelfde buitenmaten biedt de Duster voortaan meer ruimte: zo groeit de bagageruimte naar 475 liter.
                  De Duster biedt voortaan nieuwe multimediasystemen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het Medianav-navigatiesysteem en het Plug&Radio-audiosysteem met USB- en Bluetooth-ondersteuning. Ook voorzieningen als cruisecontrol met snelheidsbegrenzer en parkeersensoren aan de achterzijde waren er nog niet eerder. De knoppen voor de elektrische raambediening zitten nu op de portieren.

Veiligheidssystemen
                  De opgewaardeerde Dacia biedt nu ESC en Emergency Brake Assist. Nieuw is de 125 pk sterke 1.2 TCe-motor. Dit blok verbruikt in de Duster 6,0 liter per 100 km.
                  De gefacelifte Duster staat vanaf medio november bij de Dacia-dealer. Begin november maakt de importeur de prijzen bekend.

Comment

In feite is dit echt wel een mooie jeep voor z'n geld. Enkel jammer dat je geen automatische airco kan hebben en vooral jammer dat hij zo slecht scoort op de ncap. Dit laatste sluit een aankoop volledig uit. Mocht hij hier beter scoren (lees 5 sterren) dan zou ik hem als waardige vervanger voor de scenic van m'n vrouw beschouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Amai, wat een mottig interieur.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Comment

Comment

Comment

Live @ IAA Frankfurt:

Comment

Comment

Bron + meer foto's:
                                  [auto.mail.ru]
                                  [www.omniauto.it]
                                  [www.autowereld.com]

Comment

Spijtig dat de nieuwe Tce 125 niet leverbaar is met de 4x4 versie. Ik had er naar uitgekeken.
                                    De enige reden dat ik me kan indenken dat ze zoiets doen, is dat de 4x4 het koppel van de dCi nodig heeft.
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

spijtig dat de 1.6 dci niet beschikbaa is

Comment

Welke diesel en vanaf prijs is er nu beschikbaar ?

Wat verbruikt zo'n diesel ?
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Grote kans dat een Duster onze oude corolla gaat vervangen, blijven knappe ottokes,
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X