Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i8 en i8 Roadster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die driepotter klinkt nog niet zo slecht. Noch van buitenaf, noch binnenin (waar men toch wel wat met de sound gefoefeld heeft)

    En het zit meer tussen de oren, denk ik, want dat kraam gaat echt als een raket.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
      En voor absurde vragen/reacties is RX8 steeds present LOL.
      Ik vind dit toch geen verkeerde vraag ? Je hebt toch altijd je gsm en portefeuille bij, maar als je in de auto zit moet je die plots kwijt kunnen ?
      Ik heb mij die vraag al meermaals gesteld, bij reviews van auto's waar weinig binnenruimte in is, als ze zeggen dat je je gerief niet kwijt kan, wat anders toch sowieso gewoon in je broekzak steekt.
      Maar nu heb ik een antwoord gekregen zie, bedankt Namaz en A160, sorry TT-911.

      Comment


      • Een driecylinder klinkt beter dan een viercylinder. Luister maar eens naar een ford fiesta st. Je zal versteld staan. De i8 is helemaal geen zware auto (minder dan 1500 kg) en voelt ook zo niet aan naar mijn gevoel. Alleen de banden zijn te smal eco en niet sportief. Zet daar wat sportiever rubber onder en de wegligging verandert spectaculair. Het blijft een indrukwekkende auto maar koffer en bergruimtes zijn inderdaad ondermaats. Je ziet ze veel in belgie omwille van fiscale redenen in frankrijk en luxemburg zijn het ware exoten en wordt je gefilmd en gefotografeerd alsof je een lambo egoista rijdt. Veel mensen vroegen ons zelf of het een prototype was.....


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

          Ik vind dit toch geen verkeerde vraag ? Je hebt toch altijd je gsm en portefeuille bij, maar als je in de auto zit moet je die plots kwijt kunnen ?
          Ik heb mij die vraag al meermaals gesteld, bij reviews van auto's waar weinig binnenruimte in is, als ze zeggen dat je je gerief niet kwijt kan, wat anders toch sowieso gewoon in je broekzak steekt.
          Maar nu heb ik een antwoord gekregen zie, bedankt Namaz en A160, sorry TT-911.
          nee, er is wel degelijk een verschil tss gewoon je portefeuille in je zak te hebben dan wel tijdens autorijden...of je autosleutels

          als ik rechtsta of wandel heb ik geen (voelbare) last van al die ballast, als ik zit - thuis of op werk, cafe - moet alles eruit, en dan heb je graag een vaste plek mi

          Comment


          • Ik heb daar geen last van, dus daarom vroeg ik mij dat af, maar okee hoor :-)

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
              Ik heb daar geen last van, dus daarom vroeg ik mij dat af, maar okee hoor :-)
              Moet zeggen als ik mijn portefeuille in mijn achterzak laat zitten tijdens het rijden dat ik daar rugpijn van kreeg, aangezien ik dan iets schever zit, raar maar het is zo, een jas draag ik ook ni graag tijdens het rijden, maw gsm, portefeuille liggen bij mij steeds in de wagen tijdens het rijden.

              Comment


              • als ge een dik gat hebt, is dat een goed kussen om uw portefeuille niet te voelen. Ben zelf maar ne magere en de portefeuille gaan steevast uit de broek. Heb ik jas aan, dan steken ze daar in. Anders portefeuille in deurbak en gsm in armsteun. Normaal gezien heeft toch elke auto nu toch een plekje om die gsm kwijt te kunnen... al is het maar om op te laden.
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  als ge een dik gat hebt, is dat een goed kussen om uw portefeuille niet te voelen. Ben zelf maar ne magere en de portefeuille gaan steevast uit de broek. Heb ik jas aan, dan steken ze daar in. Anders portefeuille in deurbak en gsm in armsteun. Normaal gezien heeft toch elke auto nu toch een plekje om die gsm kwijt te kunnen... al is het maar om op te laden.
                  De i8 dus niet . Enkel een klein vakje voor de pook, en daar stak ik de key-fob in (en daarmee zat het bakje vol), en een heel ondiepe ruimte onder de armsteun.
                  Deurbakken zijn er evenmin, want daar zou alles uit tuimelen eens je de deuren open doet.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                  Comment


                  • dus een grote bakkes hebben en daar alles insteken ....
                    geen probleem voor bmw rijders dus
                    www.peugeotforum.be

                    Comment


                    • BMW i8 hybrid sports car to end production in April

                      Plug-in flagship will bow out to make way for an all-new line of bespoke electric cars

                      BMW has confirmed that production of its i8 plug-in hybrid sports car will end next month, nearly six years after it was launched.

                      The company's Leipzig plant in Germany will cease production of the Porsche 911 rival in mid-April, following a decision to focus its engineering activities on the development of a new range of electric models, including the iX3 compact SUV, i4 saloon and iNext SUV flagship. A new electric sports car, based on last year’s Vision M Next concept, is expected to arrive within the next five years.

                      The first model to join BMW’s i sub-brand has garnered more than 20,000 sales worldwide since it first went on sale in coupé guise in 2014 before being facelifted in 2018 – at which time the open-top i8 roadster model was added to the line-up.

                      Initially revealed in turbodiesel concept form at the 2009 Frankfurt motor show, the i8 went on sale in 2014 as the high-performance flagship of BMW’s then-new i electrified vehicle range, above the i3 electric hatchback.

                      In its six years on sale, the i8 has acted as a figurehead for a growing range of plug-in hybrid BMW models, as well as pioneering carbonfibre construction processes that have subsequently been integrated into parts of other, more conventional BMW models, including the Carbon Core body structure of the latest 7 Series.

                      The mid-engined 2+2 has been sold with just one powertrain option throughout its production run: a 1.5-litre turbocharged three-cylinder petrol engine mated to a low-output electric motor. Performance figures have remained largely unchanged, although the 2018 update boosted output from 357bhp to 369bhp.

                      In an official statement, BMW said the i8 would cease to be produced following the end of a limited 200-unit run of Ultimate Sophisto Edition models.

                      Exact production figures have not yet been released, although the German car maker confirmed the 20,000th example of the i8 was produced in December 2019 as part of Ultimate Sophisto Edition production. This places it well ahead of previous BMW sports cars in terms of production numbers; production of the M1, launched in 1978, reached 399 units, while production of the Z8, introduced in 2000, was limited to 5000 units.

                      BMW research and development bosses last year confirmed to Autocar that decisions were being made about the future of the i8, and that it could be reborn as an electric rival to the second-generation Tesla Roadster and long-rumoured Audi R8 e-tron.

                      Little is known about the next-gen model's powertrain or design, but sources suggest it will be developed using a 'race to road' strategy that aims to provide a tangible link between BMW’s involvement in Formula E single-seater racing and its i division.

                      BMW dealerships have already started to offer the i8 at significantly reduced prices in the run-up to its retirement. Several were offering the hard-top variant for £93,115, which represents a discount of nearly £20,000 on its £115,105 list price.

                      Bron: [www.autocar.co.uk]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • Mijn Auto: BMW i8 van Ruben

                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment

                        Working...
                        X